امدادرسانی در جنوب استان کرمان تداوم دارد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، خبرنگاران/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: 12 شهرستان استان درگیر سیل شده اند.

امدادرسانی در جنوب استان کرمان تداوم دارد

رضا فلاح عصر امروز یکم بهمن ماه در جمع خبرنگاران در زهکلوت در هجدهمین روز از امدادرسانی در منطقه ها سیل زده استان کرمان گفت: 12 شهرستان استان درگیر سیل شده اند.

وی از امدادرسانی به 21 هزار نفر در این ایام به وسیله جمعیت هلال احمر استان اطلاع داد و اظهار کرد: تا به امروز حدود 5 هزار نفر را اسکان اضطراری داده ایم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان نمود: 800 نیروی عملیاتی در قالب 182 تیم عملیاتی درحال خدمت رسانی به مردم هستند.

وی با بیان این مطلب که امدادرسانی هوایی به وسیله 8 فروند بالگرد هلال احمر، ارتش و سپاه در حال اجرا است، عنوان کرد: به 200 روستا امدادرسانی شده و 30 نفر گرفتار شامل؛ نیروهای برق و راهداری، زن باردار، بیماران قلبی و ... به صورت هوایی امدادرسانی کردیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با تاکید برآنکه درحال حاضر امدادرسانی در شهرستان های منوجان، رودبار جنوب و قلعه گنج تداوم دارد، توضیح داد: 60 تن اقلام زیستی و معیشتی از استان های تهران، یزد، اصفهان و مرکزی به کرمان ارسال شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اسفند 1400 بروزرسانی: 11 اسفند 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1475

به "امدادرسانی در جنوب استان کرمان تداوم دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امدادرسانی در جنوب استان کرمان تداوم دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید