انتقال دانش و فناوری حوزه لجستیک از دانشگاه ها به حوزه های تجاری

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، منصور غلامی در پیامی به دومین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین گفت: حوزه لجستیک و زنجیره تامین به عنوان یکی از بسترهای موفقیت ساز در جهان رشد پیدا نموده است.

انتقال دانش و فناوری حوزه لجستیک از دانشگاه ها به حوزه های تجاری

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

وی اضافه کرد: امروزه رقابت شرکت ها و بنگاه های تجاری تنها بر اساس معیارهای کیفی صورت نمی گیرد، بلکه زنجیره تامین هم یکی از عوامل و فاکتورهای تاثیرگذار آن است.

وزیر علوم اظهار داشت: در حوزه علم و فناوری کوشش زیادی اجرا شده که با ایجاد تخصص در حوزه لجستیک و زنجیره تامین فناوری و دانش مرتبط در خدمت حوزه های تجاری قرار گیرد.

غلامی تاکید نمود: دانشگاه ها و مراکز علمی به لحاظ تحقیقات و تربیت نیروی انسانی می توانند در حوزه لجستیک و زنجیره تامین نقش داشته باشند.

وی بیان کرد: متخصصان و دست اندرکاران مرتبط با حوزه لجستیک و زنجیره تامین باید کوشش نمایند تا ارزش های نهفته این حوزه در سازمان های مختلف نهادینه گردد.

وزیر علوم گفت: وزارت علوم آمادگی دارد که تعامل خود را با نهادهای سیاستگذاری به وسیله جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین ادامه دهد و از این طریق مشوق استعدادهای جوان و خلاق این حوزه باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 تیر 1400 بروزرسانی: 7 تیر 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1171

به "انتقال دانش و فناوری حوزه لجستیک از دانشگاه ها به حوزه های تجاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال دانش و فناوری حوزه لجستیک از دانشگاه ها به حوزه های تجاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید