اولین لپ تاپ گیمینگ ال جی

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، لپ تاپ UltraGear17G90Q مجهز به پردازنده نسل یازدهم Tiger Lake H به عنوان اولین لپ تاپ گیمینگ برند ال جی وارد بازار خواهد شد.

اولین لپ تاپ گیمینگ ال جی

به گزارش خبرنگاران، غول الکترونیکی کره جنوبی از اولین لپ تاپ گیمینگ خود رونمایی کرد. مدل تازه لپ تاپ LG UltraGear17G90Q نام دارد و نشان می دهد که این شرکت در پی ورود به صنعت سخت افزار بازی است؛ صنعتی که به سرعت در حال توسعه است. شرکت ال جی، مدتی پیش هم اسپیکر گیمینگ UltraGear GP9 را معرفی نموده بود که اولین اسپیکر بازی محصول آن شرکت است.

لپ تاپ گیمینگ تازه ال جی UltraGear17G90Q دارای صفحه نمایش 17 اینچی IPS LCD با کیفیت تصویر 1080 پیکسل و نرخ تازه سازی 300 هرتز است. پردازنده این دستگاه چیپست نسل یازدهم اینتل Tiger Lake H به همراه کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 3080 Max-Q می باشد. با توجه به این امکانات لپ تاپ UltraGear17G90Q در سطح بالاتری نسبت به لپ تاپ LG GRAM قرار می گیرد. گفته می گردد که پردازنده گرافیکی GeForce RTX 3080 که برای لپ تاپ گیمینگ تازه استفاده شده است، سریع ترین پردازنده گرافیکی است که در حال حاضر به وسیله شرکت Nvidia برای لپ تاپ ها ارائه شده است. بعلاوه این لپ تاپ گیمینگ با حداکثر 32 گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

این لپ تاپ گیمینگ دارای چهار پورت مختلف، ازجمله پورت HDMI و Ethernet، در پشت دستگاه نیز می باشد. این دستگاه بازی بعلاوه دارای یک باتری 93 وات ساعتی، یک وب کم با وضوح 1080 پیکسل و یک صفحه کلید RGB است. لپ تاپ UltraGear17G90Q بعلاوه دارای حسگر اثر انگشت تعبیه شده با دکمه پاور می باشد. بدنه پشتی دستگاه از آلومینیوم ساخته شده و به رنگ خاکستری بنفش است.

این لپ تاپ بعلاوه دارای دو درگاه USB-A و دو درگاه USB-C است که یکی از آن درگاه ها پورت USB 4 می باشد. جک هدفون و اسلات کارت microSD نیز ارائه شده است. این لپ تاپ به وسیله درگاه ورودی اختصاصی DC شارژ می گردد.

شرکت ال جی هنوز جزئیاتی درباره قیمت و زمان عرضه اعلام ننموده است. با این حال این شرکت اشاره نموده که جزئیات بیشتری را در CES 2022 ارائه خواهد نمود. نمایشگاه CES 2022 که از مهمترین رویداد های فناوری است از پنجم تا نهم ژانویه (پانزدهم تا نوزدهم دی ماه) با شرکت 159 کشور در لاس وگاس برگزار خواهد شد. پیش بینی می گردد که لپ تاپ UltraGear17G90Q در اوایل سال 2022 در بازار ایالات متحده و کره جنوبی عرضه گردد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1544

به "اولین لپ تاپ گیمینگ ال جی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین لپ تاپ گیمینگ ال جی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید