اولین کامپیوتر مک مجهز به تراشه اپل احتمالا ماه آینده معرفی می گردد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، اپل چند روز دیگر در تاریخ 13 اکتبر (22 مهر) از گوشی های آیفون 12 و اسپیکر هوشمند هوم پاد مینی رونمایی می نماید. اما برای افرادی که منتظر معرفی اولین کامپیوتر مک مبتنی بر تراشه اختصاصی اپل هستند، باید بگوییم که طبق یک گزارش جدید ماه آینده یعنی نوامبر احتمالا شاهد معرفی آن خواهیم بود.

اولین کامپیوتر مک مجهز به تراشه اپل احتمالا ماه آینده معرفی می گردد

طبق گزارش خبرگزاری بلومبرگ، اپل در ماه نوامبر یک مراسم دیگر برگزار خواهد نمود که این کامپیوتر مک در جریان مراسم موردنظر معرفی می گردد. در این گزارش آمده این کامپیوتر مک یک لپ تاپ خواهد بود و در این زمینه شایعه های مختلفی منتشر شده و به همین خاطر ماه آینده می توانیم انتظار معرفی نسل جدید مک بوک پرو 13 اینچی، مک بوک ایر یا مک بوک 12 اینچی را داشته باشیم.

چند ماه قبل، اپل در جریان کنفرانس WWDC خبر مهاجرت کامپیوترهای خود به سمت بهره گیری از تراشه های اختصاصی خود را بیان کرد که در همان زمان اعلام شد اولین کامیپوتر مبتنی بر تراشه ساخت اپل تا انتهای امسال عرضه می گردد و طی دو سال کل کامپیوترهای اپل به بهره گیری از تراشه های ساخت این شرکت روی می آورند.

این تراشه ها بر معماری Arm هستند و این یعنی نسل های جدید کامپیوترهای مک به راحتی قادر به اجرای اپلیکیشن های آیفون و آیپد خواهند بود. در هر صورت باید ببینیم نخستین کامپیوتر مک مبتنی بر تراشه اختصاصی اپل نسبت به رقبا چه حرفی برای گفتن دارد و آیا می تواند انواع کاربران را راضی نگه دارد یا نه.

  • بهره گیری کامپیوترهای اپل از پردازنده های ARM چه مزایایی دارد؟

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 749

به "اولین کامپیوتر مک مجهز به تراشه اپل احتمالا ماه آینده معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین کامپیوتر مک مجهز به تراشه اپل احتمالا ماه آینده معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید