ایران با 4 تنیس باز در بازی های داخل سالن آسیا حاضر می شود

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، دبیر فدراسیون تنیس از اعزام تیم 4 نفره تنیس ایران به بازی های داخل سالن آسیا اطلاع داد.

ایران با 4 تنیس باز در بازی های داخل سالن آسیا حاضر می شود

با تور مالزی کوالالامپور از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

کامیار کیمیایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، گفت: اردوی تیم ملی بانوان ایران به منظور آماده سازی برای حضور در رقابت های فدکاپ آسیا، از شنبه در مجموعه تنیس استقلال شروع خواهد شد.

وی ادامه داد: 4 ورزشکار از تهران و یک تنیس باز از خراسان برای این مرحله به اردوی تیم ملی دعوت شده اند. تمرینات این تیم زیر نظر فرناز فصیحی خواهد بود.

دبیر فدراسیون تنیس گفت: البته تیم ملی تنیس بانوان علاوه بر مسابقات فدکاپ، خودش را هم برای بازی های داخل سالن آسیا آماده می نماید. همچنین تیم ملی آقایان هم تمریناتش را بعد از ماه مبارک رمضان برای حضور در همین بازی ها شروع می نماید.احتمالا با 4 ورزشکار در بازی های داخل سالن شرکت خواهیم کرد.

کیمیایی گفت: از شانزدهم ماه جاری هم مسابقات جام رمضان رده های سنی در مجموعه ورزش آزادی برگزار می گردد. این مسابقات دارای رنکینگ کشوری است و نفرات برتر به اردوهای تیم های ملی پایه دعوت می شوند.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 166

به "ایران با 4 تنیس باز در بازی های داخل سالن آسیا حاضر می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران با 4 تنیس باز در بازی های داخل سالن آسیا حاضر می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید