بازسازی و طراحی پنت هاوسی در بلگراد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، پروژه ای که امروز میخواهیم در شرکت بازسازی ساختمان خبرنگاران به آن نگاهی بیندازیم طراحی دکوراسیون منزل خانه ای در بلگراد صربستان میباشد . این خانه یکی از مدرن ترین و جذاب ترین طرح ها در سال 2018 میباشد . بازسازی و تعمیرات ساختمان این خانه 300 متر مربعی را باهم آنالیز میکنیم .

بازسازی و طراحی پنت هاوسی در بلگراد

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

این خانه قدیمی 5 طبقه در شهر بلگراد طی فرایند بازسازی ساختمان یک طبقه دوبلکس به عنوان پنت هاوس به آن اضافه شد و در آن دو واحد خانه ایجاد شد با یک نمای شیشه ای سرتاسری ، کاملا متفاوت با طبقات پایینی که به شکل سنتی و دارای پنجره است ساخته شده و حس وحالی مدرن و متفاوت را به این ساختمان داده است .

این نمای شیشه ای دقیقا در قسمت نورگیر ساختمان طراحی شده است و باعث شده است این آپارتمان از نور طبیعی روز استفاده کامل را ببرد وتمام فضا ها با این نور روشن شوند . دلیل این نمای شیشه ای نیز این بود که این ساختمان به جهت جهت گیری و فرم دراز و طویل آن در طرح ، از لحاظ نور طبیعی دارای محدودیت بود و تیم معماری این پروژه به این نتیجه رسیدند که فضای داخلی با طراحی جدید بسیار طبیعی تر میشود و دارای جلوه و نمای بهتری نسبت به نمای سنگ تراشی شده طبقات پایینی است.

هم چنین دو نورگیر سقفی با ابعاد متوسط نیز در طبقه آخر تعبیه شده است تا این دو واحد حس نوری و گرمابخشی این خانه را دو چندان کند و حجم بصری فضای را افزایش دهد.

علاوه بر این به کار بردن منابع نوری مصنوعی در فضای داخلی این پنت هاوس باعث شده است در شب این آپارتمان جذابیت و گیرایی بصری فوق العاده ای را پیدا کند .

اما این واحد ها که هرکدام 150 متر مربع مساحت دارند کاملا شبیه به هم طراحی شده اند و دو واحد دوبلکس شبیه به هم را ایجاد نموده اند.

معمار این پروژه در بازسازی ساختمان این پروژه به گونه ای عمل نموده است که کاربری هایی مانند فضای نشیمن برای مهمانی ها ، آشپز خانه ، اتاق مهمان ، سرویس و حمام و اتاق غذاخوری را در طبقه پایینی قرار گرفته است و در طبقه بالا یک فضای کار و مطالعه عظیم ، یک اتاق خواب اصلی به همراه سرویس و حمام ، فضای نشیمن خصوصی تر و صمیمی تر با یک چشم انداز عالی از تراس به فضای شهری وجود دارد. تراس این پنت هاوس با فضایی وسیع توانسته است یک مکان آرام و راحت را برای ساکنین خانه بوجود آورد .

می توان گفت این خانه به دو طبقه خصوصی و عمومی تبدیل شده است .

با نگاهی به متریال این بازسازی منزل متوجه خواهیم شد ، تک رنگ سفید برای دیوار ها و سقف استفاده شده است و از متریال های و رنگ های اضافی برای دیوار ها خود داری شده است . در عوض برای اینکه این خانه از تکرار و یکنواخت بودن در بیاید ، تابلوهای نقاشی رنگی و پست مدرن بر روی دیوارها نصب شده است و مبلمان این فضا به گونه ای انتخاب شده است که تک رنگ های آبی ، سرمه ای ، طوسی و سیاه به این خانه رنگ و لعاب دیگری بخشیده است . در کنار این رنگ ها استفاده از پارکتی چوبی به رنگ روشن کاملا به هماهنگی و هارمونی فضایی یاری نموده است .

در طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه همان رنگ سفید برای کابینت ها و جایگاه ها استفاده شده است اما با یک بافت شش ضلعی به رنگ های سیاه و سفید و خاکستری قسمت پشت سینک و زمین این فضا را برجسته نموده است .

اما اتاق کار این خانه که در طبقه بالایی قرار گرفته است بصورت عظیم طراحی شده است. از یک میز آبی کم رنگ که با قفسه هایش به عنوان کتابخانه عمل میکند و محلی برای مطالعه است و دو میز سفید رنگ که برای کارهای طراحی و کار با لپ تاپ طراحی شده است و با یک نورگیر سقفی در بالای آن به جذابیت این قسمت یاری شده است .

پله شناور چوبی و باکس آبی رنگ سرویس بهداشتی از دیگر نکات چشم گیر این طراحی هستند .

منبع: هیرادانا
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 661

به "بازسازی و طراحی پنت هاوسی در بلگراد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی و طراحی پنت هاوسی در بلگراد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید