بازی Hades برای دستگاه های اپل عرضه خواهد شد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، شرکت اپل (Apple) چند سالی است که در حال کوشش برای ورود به دنیای گیمینگ بوده و تا الان هم عملکرد خوبی داشته است. این غول دنیای تکنولوژی دارای کاربران بسیار زیادی است و این موضوع باعث شده که شرکت های مختلف برای همکاری با اپل تمایل داشته باشند. حال با پیشرفت در زمینه سخت افزار و امکاناتی که اخیراً اپل برای گیمینگ در دستگاه های خود قرار داده ما شاهد عرضه بازی های زیادی روی دستگاه های این شرکت هستیم.

بازی Hades برای دستگاه های اپل عرضه خواهد شد

یکی از بازی های بسیار محبوب در سبک روگ لایک (Rogue Like) بازی هادس (Hades) است. این بازی در سال 2020 میلادی عرضه شد و توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. از طرفی با داستان بسیار خوب و گیم پلی جالب عملکرد بسیار خوبی در دنیای بازی های ویدئویی داشت.

حال اینطور که به نظر می رسد بازی دوست داشتنی هیدیس قرار است وارد دستگاه های اپل بگردد ولی یک شرط بسیار مهم دارد. این بازی برای ورود به دستگاه های اپل از پلتفرم نتفلیکس (Netflix) استفاده می نماید. نتفلیکس در حال حاضر نیز یک پلتفرم گیمینگ بسیار قدرتمند دارد که با توجه به سابقه بسیار خوب این شرکت در زمینه اشتراک ها و سیستم های اشتراکی موفقیت آن چیز عجیبی نیست.

زمانی که بازی Hades برای پلتفرم iOS به وسیله نتفلیکس عرضه گردد، هیچ تبلیغ درون برنامه یا هزینه اضافی نخواهد داشت. دقیقاً مانند همان چیزی که تا الان در اشتراک نتفلیکس شاهد آن بودیم، Hades نیز از همین روند پیروی می نماید. در نتیجه از الان به بعد کاربران گوشی های آیفون نیز می توانند به راحتی هادس را تجربه نموده و لذت ببرند.

تاریخ عرضه دقیق این بازی روی نتفلیکس و دستگاه های اپل هنوز اعلام نشده است ولی به احتمال زیاد در اوایل سال 2024 میلادی در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت.

به طور کلی بازی Hades یکی از برترین عناوین سبک روگ لایک در تاریخ است و در این موضوع شکی نیست. چیزی که این بازی را بسیار خاص می کرد روند داستانی آن بود. شرکت سازنده برای اینکه برای سبک بازی علت خاصی پیدا کند، یک داستان بسیار جالبی را در آن قرار داد و گیم پلی را به آن متصل کرد. در نتیجه یک هماهنگی بسیار زیبا میان گیم پلی، داستان و سبک بازی وجود داشت.

بازی Hades یک عنوان ساده نیست. این بازی سبک بسیار خاصی دارد و تجربه جالبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. داستان بازی هم در خصوص زاگرئوس (Zagreus)، فرزند هادس (Hades) یا خدای جهنم است که در کوشش است تا از قفسی که پدر او درست نموده فرار کند. در میانه راه او دشمنان بسیار زیادی وجود دارد و باید کوشش کند از تمامی دشمنان و موانع بگذرد تا به بهشت برسد. نکته جالب این بازی اینجاست که در میانه راه شما با یاری های خدایان دیگر رو به رو خواهید شد که به نوبه خود جالب است.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 آبان 1402 بروزرسانی: 22 آبان 1402 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1798

به "بازی Hades برای دستگاه های اپل عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Hades برای دستگاه های اپل عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید