بالغ بر 360 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در کردستان پرداخت شد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری که به ریاست استاندار و با حضور معاون اشتغال وزیر کار در سنندج برگزار شد از پرداخت بیش از 360 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در کردستان خبر داد و گفت: با پرداخت این تسهیلات برای بیش از 8 هزار جوان جویای کار، فرصت شغلی ایجاد شده است.

بالغ بر 360 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در کردستان پرداخت شد

بهگزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، برهان صلواتیپرداخت این تسهیلات را نتیجه عزم جدی مدیران دستگاه های اجرایی، بانک ها وفرمانداران دانست و اظهار کرد: مزیت نسبی استان کردستان در بخش های کشاورزی،گردشگری،معادن و... امکان جذب اعتبارات بیشتر را میسر کرده است.

وی سپس به موفقیت استان در پیشبرد طرح تکاپو اشاره کرد و افزود: اگرچه این طرح درابتدا مورد انتقاد بود اما امروز کردستان در این طرح با ایجاد 19 نهاد واشتغالزایی پایدار حدود 1000 نفر جز استان های پیشرو کشور است.

ویخاطرنشان کرد: دولت در بحث سیاست های تشویق بازار کار از جمله یارانه دستمزد، طرحکارورزی و.... راستا مناسبی برای همه خدمتگزاری های دولت در کردستان فراهم کرده کهباید مورد توجه و پشتیبانی بیشتر قرار گیرد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 903

به "بالغ بر 360 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در کردستان پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بالغ بر 360 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در کردستان پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید