تور ارزان گرجستان: برترین رستوران ها و کافه های تفلیس، گرجستان

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، در تفلیس، مرکز زیبای گرجستان، رستوران ها و کافه های فوق العاده ای وجود دارد که برترین غذاهای سنتی گرجستان را سرو می نمایند. در سفر به تفلیس، حتما یکی از این رستوران ها را انتخاب کنید و غذاهای لذیذ محلی را امتحان کنید.

تور ارزان گرجستان: برترین رستوران ها و کافه های تفلیس، گرجستان

با ما سفر کنید و با تور ارزان گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

تفلیس، مرکز تاریخی گرجستان، شاهد رویدادهای تاریخی متعددی بوده و دوره های مختلف تاریخ را تجربه نموده است. از این رو جاذبه های فراوانی برای گردشگران سراسر جهان دارد. در این شهر، مثل همه شهرهای توریستی جهان، امکانات فوق العاده ای برای غذا خوردن در برترین رستوران ها وجود دارد. رستوران ها و کافه های شیک و مجلل این شهر، برترین نوشیدنی ها و غذاهای محلی گرجستان را برای مسافران سرو می نمایند. در ادامه با چند نمونه از برترین کافه ها و رستوران های فرهنگی این شهر آشنا می شویم که می توانید در آن ها لذیذترین غذاهای محلی یا بین المللی را نوش جان کنید.

رستوران Phaeton

این رستوران یکی از محبوب ترین رستوران های تفلیس است و برترین رستوران برای گردشگران و مهاجرانی است که می خواهند غذاهای اصیل و سنتی گرجستان را نوش جان نمایند. این رستوران، خارج از مرکز شهر واقع شده و گردشگران کنجکاو را به سوی خود می کشاند چون برای گردشگران، معمولا شناخته شده نیست. در این رستوران می توانید مراحل تهیه نان های سنتی را از نزدیک ببینید. منوی این رستوران با وجود غذاهای لذیذ محلی و فضای مجذوب کننده و خاص رستوان، از دلایل محبوبیت Phaeton است.

رستوران Funicular

این رستوران برترین چشم اندازها از شهر را به نمایش می گذارد. اگر دوست دارید برترین غذاهای محلی را در محیطی زیبا با نمایی دیدنی نوش جان کنید، این رستوران را از دست ندهید. قدمت این رستوران به اوایل قرن بیستم برمی گردد، زمانی که قطار کابلی ساخته شد. غذاهای محلی منوی این رستوران با برترین مواد اولیه تهیه می گردد. بعضی از غذاها با اندکی تغییر و نوآوری، با ظاهری اشتهابرانگیز برای مهمانان این رستوران سرو می گردد.

رستوران Pur Pur

این رستوران با فضایی محلی و سبکی خاص، یک رستوران کوچک در مرکز شهر قدیم تفلیس است و در نزدیکی میدان آزادی قرار گرفته است. هم اهالی شهر و هم گردشگران، جذب حال و هوای خاص این رستوران می شوند. اجرای زنده موسیقی جاز، گردشگران را با وجه دیگری از زندگی اهالی شهر آشنا می نماید. منوی این رستوران هم درست مثل طراحی آن، کاملا گلچین شده و خاص است. برترین غذاها و دسرهای محلی را می توانید در این رستوران نوش جان کنید.

کافه Linville

فضای شیک و صمیمانه این رستوران آن را به محلی برای دورهمی های هنرمندان و دوستداران هنر تبدیل نموده است. هم گردشگران و هم اهالی شهر، لحظات به یادماندنی را در این کافه می گذارند. وسایل قدیمی، شمعدان های زیبا، کاغذدیواری و رومیزی های گل دار، فضایی نوستالژیک و رویایی در این کافه به وجود آورده است. موسیقی جاز و غذاهای ترکیبی گرجستانی و اروپایی، این کافه را به یکی از کافه های محبوب شهر تبدیل نموده است.

کافه بوک کرنر (Book Corner)

یک کافه هنری کوچک با یک باغ مجذوب کننده و دوست داشتنی مکانی عالی برای دورهمی های محبت آمیز و گشت و گذار کوتاه خانوادگی است. غذاهای خوب و سرویس دهی عالی از ویژگی های این کافه است. محیط دنج و دوست داشتنی این کافه، با وجود برترین غذاهای اروپایی و غذاهای محلی گرجستان کامل می گردد و هر سلیقه ای را راضی می نماید. منوی این رستوران شامل غذاهایی چون سالمون و سوپ قارچ، سالادهای مختلف، نان های محلی، پنیرهای خاص و نوعی شیرینی یونانی است. در این کافه حتما دامپلینگ پنیر را که varenyky نام دارد امتحان کنید؛ یک غذای محبوب گرجستان که در بسیاری از کشورهای اروپای شرقی رواج دارد.

رستوران ایتالیایی پیانو (Piano Italian)

این رستوران، انتخابی خوب برای کسانی است که پیتزاهای ترد، تیرامیسوهای لطیف و پاستاهای لذیذ خانگی هوس نموده اند. علاوه بر این غذاهای خوشمزه، اجرای زنده پیانو، حال و هوای دیگری به رستوران داده است. رستوران پیانو به خاطر سرو کردن برترین پیتزاهای شهر مشهور است. از غذاهای ویژه این رستوران می توان به سوپ گوجه با پنیر پارمزان و نان خانگی اشاره نمود. سوپ قارچ، پاستا با میگو، زوچینی و راویولی از دیگر غذاهای لذیذ منوی این رستوران است. همه مواد غذایی اولیه به کار رفته، بسیار تازه هستند و از کشاورزان محلی خریداری می شوند. برای این که عطر و طعم ایتالیایی غذاها حفظ گردد، بعضی از مواد از ایتالیا تامین می شوند.

رستوران Tsiskvilli

این رستوران یکی از برترین رستوران های تفلیس است و برای کسانی مناسب است که در پی رستوران های عالی و مجلل می گردند. این رستوران خارج از مرکز شهر قرار گرفته است و یکی از مزایای آن، داشتن چشم اندازهای زیبا است. باغ های وسیع، رود و آسیاب بادی از چشم اندازهایی است که حین غذا خوردن از تماشای آن ها لذت می برید. این رستوران به خاطر خدمات عالی و غذاهای سنتی لذیذ مشهور است. اگر می خواهید غذایتان را در محیطی مزین به دکوراسیون قدیمی نوش جان کنید و موسیقی زنده محلی بشنوید، این رستوران را انتخاب کنید.

این رستوران یکی از اولین رستوران هایی است که از هر کسی بپرسید به شما توصیه می نمایند. منوی این رستوران بسیار متنوع است و برترین غذاهای محلی گرجستان را سرو می نماید. پیشخدمت های این رستوران، رفتاری بسیار محبت آمیز با مشتریان دارند. البته بیشتر آن ها انگلیسی صحبت نمی نمایند و همین باعث می گردد که تجربه ای کاملا محلی در این رستوران داشته باشید.

رستوران Sakhli

این رستوران از نظر موقعیت مکانی بسیار ایده آل است و فقط چند دقیقه پیاده با میدان آزادی فاصله دارد. این رستوران انواع غذاهای محلی را با برترین نوشیدنی ها سرو می نماید. اگر می خواهید مهمان نوازی اهالی گرجستان را لمس کنید و غذاهای لذیذ آن ها را بچشید، حتما این رستوران را انتخاب کنید.

رستوران Barbarestan

دکوراسیون قدیمی همراه با سرویس دهی مدرن از ویژگی های خاص این رستوران است. این رستوران به وسیله خانواده ای با ده فرزند پایه گذاری شده و در آن برترین غذاهای محلی سرو می گردد. کارکنان این رستوران، رفتاری گرم و محبت آمیز دارند. موسیقی گرجستان به طور زنده در شب های شنبه نواخته می گردد.

کافه تئاتر Gabriadze

این کافه در منطقه تاریخی تفلیس در ساختمان تئاتر Gabriadze قرار گرفته است. اگر از دوستداران فرهنگ و تاریخ هستید و دوست دارید تجربه ای ناب و فرهنگی از شهر تفلیس داشته باشید در حالی که یک غذای لذیذ محلی می خورید، این کافه را از دست ندهید. درست مثل تئاتر این کافه هم با کوشش های هنرمند معاصر گرجستانی Rezo Gabriadze طراحی شده است. تک تک اجزای این کافه را از جمله بطری ها و جایگاه های رنگ شده و میزها، خود این هنرمند طراحی نموده است.

رستوران Samikitno

این رستوران دکوراسیون و قیمت های یک رستوران فست فود را دارد اما در آن برترین غذاهای سنتی سرو می گردد. قیمت های ارزان و فضای دنج و آرام از ویژگی های مثبت این رستوران است. طبقه بالای این رستوران، چشم اندازهای زیبایی از رود و کلیسای Matekhi دارد.

خبرنگاران به مسافرانی که قصد سفر به تفلیس و گرجستان را دارند یاری می نماید تا بتوانند سفرشان را ارزان تر از همه جا برنامه ریزی نمایند. ما با عرضه لیستی متنوع از تورهای مسافرتی معتبرترین آژانس های گردشگری کشور، به شما این اطمینان را می دهیم که بتوانید تور تفلیس و انواع تورهای گرجستان را با پایین ترین قیمت از فروشندگان معتبر بخرید.

برترین تور های تفلیس

خبرنگاران علاوه بر معرفی رستوران ها و راهنمای سفر مقاصد داخلی و خارجی، به معرفی کامل جاذبه های گردشگری و دیدنی های آن ها پرداخته است. به همین منظور اگر در پی این هستید که سفری خاطره انگیز و راحت به تفلیس داشته باشید، پیشنهاد می کنیم لیست کاملی از جاهای دیدنی تفلیس را در خبرنگاران ببینید و اطلاعات لازم درباره آن ها را بدست آورید.

منبع: کجارو / trip101.com
انتشار: 22 بهمن 1400 بروزرسانی: 22 بهمن 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1454

به "تور ارزان گرجستان: برترین رستوران ها و کافه های تفلیس، گرجستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان گرجستان: برترین رستوران ها و کافه های تفلیس، گرجستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید