بهره برداری از 149 طرح مخابراتی در شهرستان کاشان

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، خبرنگاران/اصفهان مدیر شرکت مخابرات کاشان گفت: از دهه فجر سال 99 به فاصله کمتر از 9 ماه، 149 طرح مخابراتی با اعتبار 410میلیارد و 300 میلیون ریال در منطقه ها مختلف این شهرستان به بهره برداری رسیده است.

بهره برداری از 149 طرح مخابراتی در شهرستان کاشان

قاسمعلی سلوکی، در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: وظیفه شرکت مخابرات، ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است و هرگونه نقص و کوتاهی از سوی هرکس غیرقابل پذیرش است و کوشش می کنیم خدمات خود را در سکوت و آرامش انجام داده و رسالت سازمانی خود را در عمل به مردم ثابت کنیم.

وی توضیح داد: همکاران سامانه 118 در همه ساعات معمول شبانه روز بلافاصله پس از برقراری تماس، جوابگوی مردم هستند و زمان انتظار در ساعت اوج ترافیک 9 تا 12 صبح بین 30 تا 50 ثانیه است که در صدد کاهش آن هستیم.

مدیر شرکت مخابرات کاشان تأکید کرد: استفاده از ظرفیت خالی سامانه های 118 مستقر در کل استان در راستای افزایش بهره وری و ارتقای خدمات مخابرات است و با توجه به اینکه بانک اطلاعات شماره تلفن ثابت مشترکان استان متمرکز شده است، امکان جوابگویی اپراتور سامانه 118 در هر نقطۀ استان فراهم شده است.

سلوکی گفت: بانک اطلاعات شماره ثابت شهروندان که مشترکان حقیقی شرکت مخابرات محسوب می شوند به صورت کامل و جامع ثبت شده است و هیچ گونه مسئله ای در این خصوص وجود ندارد.

وی اضافه نمود: با وجود یپگیری های متعدد که به صورت مکاتبه و حتی تماس تلفنی اجرا شده است، بعضی نهادها و سازمان های دولتی شماره تماس جوابگویی خود را به مخابرات کاشان اعلام ننموده اند که در اولین فرصت نام این سازمان ها به اطلاع عموم خواهد رسید.

مدیر شرکت مخابرات کاشان، اظهار کرد: ثبت شماره تلفن مراکز تجاری، اصناف و مطب پزشکان در سامانه 118 احتیاجمند مجوز فعالیت همراه با تاریخ اعتبار است که گاهی به دلیل نقص مدارک ارائه شده یا شماره در سامانه وجود نداشته و مشترکان معترض هستند که چرا شماره مطب بعضی پزشکان در سامانه وجود ندارد.

سلوکی گفت: طرح های مخابراتی در سایه تعامل مطلوب اداره کل مخابرات استان اصفهان با شهرستان کاشان محقق شده است و تا کنون اعتبارات مورد احتیاج طرح ها و پروژه های شهرستان به وسیله استان و بخشی هم به صورت ملی در برترین شرایط و کوتاه ترین زمان ممکن فراهم شده است.

وی توضیح داد: در حوزه مخابرات، طرحی وجود ندارد که به دلایلی متوقف مانده یا اعتبار آن تأمین نگردد. نباید همه چیز را تحت الشعاع مسائل حاشیه ای قرار داده و خدمات و حمایت ها را نادیده بگیریم.

سلوکی تأکید کرد: تجربه ثابت نموده است هر وقت مسئولان، گرفتار رفتارهای حاشیه سازی و حاشیه پردازی شده اند، ضرر و خسارت آن بر مردم و منطقه تحمیل شده است.

مدیر شرکت مخابرات کاشان اضافه نمود: نحوه ارتباط مخابرات کاشان با سازمان ها و نهادهای دولتی و عمومی داخل شهرستان هم تعاملی و با رویکرد حل مسئله است و کوشش نموده ایم مسئله ای از مردم حل گردد و فقط در پی منافع سازمانی نباشیم.

وی اظهار کرد: جابجایی خطوط زیرساختی مخابرات در طرح زیرگذر میدان ولیعصر هزینه بالایی را بر مخابرات کاشان تحمیل کرد که تنها بخشی از آن به عهده شهرداری کاشان نهاده شد. با این وجود، از هرگونه همکاری در حوزه زیرساختی مخابرات با هر سازمان دولتی و عمومی در سطح شهرستان دریغ ننموده ایم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1285

به "بهره برداری از 149 طرح مخابراتی در شهرستان کاشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 149 طرح مخابراتی در شهرستان کاشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید