تاریخ اعزام به خدمت اسفندماه فارغ التحصیلان دانشگاه ها تغییر کرد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، سازمان وظیفه عمومی ناجا ضمن فراخواندن تمام مشمولان فارغ التحصیل دارای برگ آماده به خدمت اسفندماه 1398 از تغییر زمان اعزام این مشمولان اطلاع داد.

تاریخ اعزام به خدمت اسفندماه فارغ التحصیلان دانشگاه ها تغییر کرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، بنا بر اعلام سازمان وظیفه عمومی ناجا، تاریخ اعزام به خدمت مشمولان فارغ التحصیل دوره های کارشناسی و بالاتر که برگ آماده به خدمت به تاریخ اسفند ماه امسال دریافت نموده اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +10، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام نمایند.

با توجه به همزمانی تاریخ اعزام به خدمت مشمولان در اسفند ماه امسال با یازدهمین دوره انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سازمان وظیفه عمومی ناجا به منظور حضور پرشور جوانان در انتخابات، تاریخ اعزام به خدمت این دسته از مشمولان را از یکم به چهارم اسفندماه تغییر داده است.

مشمولان ساکن تهران بزرگ باید ساعت 6 صبح روز یکشنبه چهارم اسفند ماه 1398 و مشمولان ساکن سایر استان ها نیز ساعت 7 صبح تاریخ ذکر شده، در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو های مسلح اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

همچنین عدم حضور به موقع در زمان و محل های مشخص شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت های اداری و اجتماعی را برای آنان در بر خواهد داشت.

متقاضیان در صورت احتیاج به اطلاعات بیشتر می توانند به وسیله پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان در پیغام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مربوطه آگاه شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 293

به "تاریخ اعزام به خدمت اسفندماه فارغ التحصیلان دانشگاه ها تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ اعزام به خدمت اسفندماه فارغ التحصیلان دانشگاه ها تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید