تبلیغات سیاسی در شبکه اجتماعی توئیتر ممنوع می گردد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، ایرنا نوشت: به دنبال افزایش فشارها بر فیسبوک به علت انتشار اظهارات و مواضع سیاسی، مدیر کل شبکه اجتماعی توییتر روز پنج شنبه از ممنوعیت تبیلغات سیاسی در این اپلیکیشن پرکاربرد جهانی اطلاع داد.

تبلیغات سیاسی در شبکه اجتماعی توئیتر ممنوع می گردد

به گزارش روزنامه نیویورک تایمز، جک دورسی، مدیر شرکت توئیتر در صفحه توئیتر خویش نوشت: هر نوع تبلیغات سیاسی در این شبکه اجتماعی ممنوع می گردد.

به گفته دورسی، تبلیغات سیاسی از جمله فیلم های دستکاری شده و انتشار اطلاعات غلط چالش هایی را برای گفتمان مدنی ایجاد می نماید.وی اظهار نگرانی کرد که تبلیغات سیاسی میتوانند به وسیله تغییرات مهم بر زیرساخت های دموکراتیک امروز جهانی تاثیر داشته باشند.

مدیر شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: من بر این باورم که دسترسی به پیغام های سیاسی باید محقق گردد اما خریداری نگردد.

پس از آن که فیس بوک در اوایل ماه اکتبر (مهر) بیان کرد که صحت و درستی تبلیغات سیاسی و تبلیغات انتخاباتی را مورد آنالیز قرار نمی دهد، به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک، هم هفته گذشته به نمایندگان کنگره گفت که سیاستمداران حق دارند که در فیس بوک آزادی بیان داشته باشند.

لازم به ذکر است پس از آن که گوگل، توئیتر و فیسبوک در ماه سپتامبر (شهریور) از حذف یک ویدئو مربوط به دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا درباره جو بایدن نامزد انتخابات ریاست جمهوری آینده از حزب دموکرات خودداری کردند، حساسیت درباره تبلیغات سیاسی در شبکه های اجتماعی افزایش یافته است.

منتقدان می گویند: ویدئو دونالد ترامپ درباره جو بایدن گمراه کننده و نادرست است و می بایست حذف گردد.

2323

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 29 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 24

به "تبلیغات سیاسی در شبکه اجتماعی توئیتر ممنوع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغات سیاسی در شبکه اجتماعی توئیتر ممنوع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید