فراوری انواع کوره های القایی از خروج 600هزار دلار ارز جلوگیری کرد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، یک شرکت دانش بنیان تولیدی پیروز شده استانداردهای داخلی و بین المللی برای محصولات تولیدی خود دریافت کند.

فراوری انواع کوره های القایی از خروج 600هزار دلار ارز جلوگیری کرد

به گفته محمد رحیمی مدیر عامل این شرکت دانش بنیان، توسعه بازار، کوشش برای فرهنگ سازی و یاری به پیاده سازی و استفاده از فناوری ها و سیستم های نوین علمی در صنعت کشور، کنترل آلاینده های ناشی از فعالیت ها بر محیط زیست و غیره در اولویت کاری این شرکت واقع شده است.

وی اضافه نمود: محصولات فراوریی ما شامل انواع کوره های القایی فرکانس بالا به روش ترانزیستوری می گردد. این محصولات در صنعت لوله، پروفیل، صنایع پزشکی، صنعت خودرو و غیره کاربرد دارد. محصولاتی که پیش از این با هزینه های بالایی از دیگر کشورها تامین می شد.

وی ادامه داد: پیشرفت های مهندسی سال های اخیر در حوزه کوره القایی میزان استفاده از سیستم کوره القایی و جوش القایی را افزایش داده است. توسعه این فناوری ها به بهره وری بالاتر، افزایش اطمینان و کاهش هزینه تعمیر و نگهداری منجر شده است. سیستم های کوره القایی، جوش القایی و درز جوش، سخت کاری سطحی، سیستم های القایی فرکانس بالا، سیستم عملیات حرارتی و سیستم القایی به روش ترانزیستوری ، جوش لوله و پروفیل و تیپ فورمینگ به منظور تضمین بالاترین بهره وری و کیفیت مورد احتیاج در ریخته گری مدرن امروز کاربرد دارند.

این فعال دانش بنیانی ادامه داد: فراوری محصولات شرکت، به کاهش 600 هزار دلاری ارز از کشور یاری نموده است. این محصولات دانش بنیانی به 3 کشور امارات و عراق و افغانستان صادرات داشت اما آغاز تحریم ها مانع ادامه صادرات این شرکت شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 570

به "فراوری انواع کوره های القایی از خروج 600هزار دلار ارز جلوگیری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری انواع کوره های القایی از خروج 600هزار دلار ارز جلوگیری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید