تکمیل و راه اندازی 12 طرح صنعتی تا خاتمه سال جاری

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، از تکمیل و راه اندازی 12 طرح صنعتی تا سرانجام سال اطلاع داد.

تکمیل و راه اندازی 12 طرح صنعتی تا خاتمه سال جاری

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایسنا، ناصر فغفوری اظهار کرد: در راستای تکمیل پروژه های اقتصاد مقاومتی استان زنجان در سال جهش فراوری، 12 طرح صنعتی برای تکمیل و راه اندازی مصوب شد تا سرانجام سال جاری به بهره برداری برسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اضافه نمود: طرح صنعتی سپهر پلاستیک و نیز طرح فراوری پدیده شیمی غرب، ازجمله این طرح ها است که با راه اندازی آن ها زمینه اشتغال 210 نفر فراهم می گردد. واحد فولاد البرز ناب آرش یکی از عظیم ترین واحدهای صنعتی در دست اجرا است که با تکمیل آن زمینه اشتغال برای 900 نفر در استان فراهم می گردد. همچنین تکمیل زنجیره صنایع برق و الکترونیک و توسعه فراوری مقوای دوبلکس و کاغذ چاپ و تحریر ازجمله دیگر طرح های در دست اقدام است.

این مسئول ادامه داد: واحد فراوریی سرجین بافت یکی دیگر از واحدهای عظیم استان به شمار می رود که با راه اندازی آن زمینه برای اشتغال 1000 نفر در استان فراهم می گردد.

فغفوری، تکمیل طرح توسعه اطلس جین، راه اندازی طرح صنعتی فراوریی سیوان، راه اندازی طرح صنعتی پدیده شیمی قرن، نورد فولادکاران افق، ذوب آهن نگین کاسپین و تکمیل طرح دنیا نمو ازجمله سایر طرح های صنعتی مصوب استان در سال جهش فراوری است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان یادآور شد: پارسال میزان صدور جواز تأسیس و طرح توسعه در استان زنجان، از رشد 35 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار بوده است. همچنین در سال گذشته 1032 فقره جواز تأسیس در استان زنجان صادر شد که این میزان در سال 97 به میزان 766 مورد بوده است.

وی گفت: سرمایه گذاری پیش بینی شده برای این طرح های صنعتی بالغ بر 83 هزار میلیارد ریال است و پیش بینی می گردد با راه اندازی طرح های صنعتی، زمینه اشتغال برای 17 هزار و 664 نفر فراهم گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 568

به "تکمیل و راه اندازی 12 طرح صنعتی تا خاتمه سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل و راه اندازی 12 طرح صنعتی تا خاتمه سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید