ثبت نام ازدواج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز تا 30 دی ماه ادامه دارد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، آخرین مهلت ثبت نام ازدواج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز 30 آذرماه معین شده است.

ثبت نام ازدواج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز تا 30 دی ماه ادامه دارد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مراسم ازدواج دانشجویی در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می گردد، تاریخ عقد مجاز جهت ثبت نام اولیه از اول فروردین 97 تا 30 آذر 98 مشخص شده است. همچنین ملاک شرکت در مراسم ازدواج دانشجویی، دانشجو بودن حداقل یکی از زوجین در زمان عقد است.

در مواردی که هر دو زوج، دانشجو هستند، فقط یکی از آن ها به عنوان داوطلب اصلی ثبت نام نمایند و نیز دانشجویان تا یک هفته بعد پس از ثبت نام، مدارک لازم را جهت تائید به دفتر نهاد دانشگاه واقع در ساختمان دانش (معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی) ارائه نموده تا ثبت نام قطعی گردد.

مدارک لازم جهت تایید و ثبت نام مشمول اصل عقدنامه، اصل شناسنامه و کارت ملی زوجین و اصل کارت دانشجویی است. ویرایش اطلاعات ثبت نام شده توسط خود داوطلب و صرفاً قبل از تائید ثبت نام مقدور و مهلت ثبت نام تا 30 آذر ماه 98 است.

دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز می توانند به وسیله سایت ezdevaj.nahad.ir نیز ثبت نام نمایند. البته دانشگاه شهید چمران اهواز قرار است در صورت امکان پس از نهایی شدن ثبت نام و انجام تمامی مراحل ازدواج دانشجویی، هدیه سفر مشهد مقدس را به زوجین ارائه دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 118

به "ثبت نام ازدواج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز تا 30 دی ماه ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام ازدواج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز تا 30 دی ماه ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید