حضور سازمان فاوای شهرداری تهران در بیست ودومین نمایشگاه دستاورد های پژوهش، فناوری و فن بازار

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، هم زمان با هفته پژوهش و فناوری، سازمان فاوای شهرداری تهران با حضور در بیست ودومین نمایشگاه دستاورد های پژوهش، فناوری و فن بازار و سومین نمایشگاه تستا در جمع بازیگران مطرح زیست بوم فناوری و نوآوری حاضر می شود.

حضور سازمان فاوای شهرداری تهران در بیست ودومین نمایشگاه دستاورد های پژوهش، فناوری و فن بازار

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل ازروابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، بیست ودومین نمایشگاه دستاورد های پژوهش، فناوری و فن بازار از تاریخ 23 آذرماه جاری به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و سازمان فاوا به نمایندگی از شهرداری تهران با حضور در این رویداد، بستر ارتباط با متخصصان و فعالان این عرصه را برای طرح نیاز های فناورانه شهری و دریافت نظرات متخصصان، فراهم می کند.

این نمایشگاه هر ساله از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناورى در هفته پژوهش و فناورى با هدف ارائه یافته های محققان، پژوهشگران و فناوران و دریافت نیاز های پژوهشی و فناوری برگزار می شود و نقش موثری در تحکیم و سیستمی کردن روابط بین کنشگران و در نهایت تجاری سازی فناوری و ارتقای قدرت رقابت ملی، بر عهده دارد.

گفتنی است نمایشگاه دستاورد های پژوهش، فناوری و فن بازار، فرصت مناسبی برای مذاکره و تعامل با هدف ارایه نیاز های فناورانه شهرداری تهران است و به عنوان یکی از ابزار های مهم و دارای اثربخشی بالا برای برقراری ارتباط و تعامل بین پارک های علم و فناوری، مراکز علمی و دانشگاهی، پژوهشگاه ها و مراکز فناوری سراسر کشور شناخته می شود.

بیست ودومین نمایشگاه دستاورد های پژوهش، فناوری و فن بازار و سومین نمایشگاه تستا از 23 الی 26 آذرماه و از ساعت 8 الی 15 برگزار می شود و سازمان فاوای شهرداری تهران در کنار شرکت ها و نهاد های مهم دولتی در غرفه شماره 4 واقع در سالن شماره 7 حضور دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1434

به "حضور سازمان فاوای شهرداری تهران در بیست ودومین نمایشگاه دستاورد های پژوهش، فناوری و فن بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور سازمان فاوای شهرداری تهران در بیست ودومین نمایشگاه دستاورد های پژوهش، فناوری و فن بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید