خرید چهره مشهور خارجی به وسیله استقلال قبل از تسویه بدهی خارجی ها!

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، سرمربی تیم استقلال در حالی به صورت رسمی از دستیار ایتالیایی تیمش رونمایی کرد و پیشاپیش حضورش در تهران را خوش آمد گفت که استقلال هنوز به خارجی های همین فصل خود هم بدهکار است!

خرید چهره مشهور خارجی به وسیله استقلال قبل از تسویه بدهی خارجی ها!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بعد از جدایی فراز کمالوند از کادر فنی تیم استقلال، فرهاد مجیدی ابتدا در جمع خبرنگاران به استخدام یک دستیار ایتالیایی اشاره نمود و بعد از آن در این خصوص برآورد های متعددی صورت گرفت که روز گذشته تعیین شد هیچیک از این حدس ها درست نبوده است.

مجیدی روز گذشته به صورت رسمی با انتشار پیامی در فضای مجازی گابریل پین را به اسم دستیار ایتالیایی اش را معرفی و گفت وی تا خاتمه این فصل به اسم مشاور در کنار تیم خواهد بود و از ابتدای فصل آینده به کادر فنی اضافه می گردد.

گابریله پین که رزومه خوبی در فوتبال اروپا دارد، به اسم دستیار پراندلی در تیم ملی ایتالیا اسم نائب قهرمانی یورو 2012 و سومی جام کنفدراسیون ها در سال 2013 را به دست آورده و در جام دنیای 2014 هم روی نیمکت لاجوردی پوشان حضور داشت. نکته جالب و مهم این است که او با تأیید مرد سال فوتبال دنیا در سال 2006 به استقلال پیوسته است.

پس از اینکه فرهاد برای انتخاب یک مشاور خوب و رزومه دار با گابریله پین آشنا شده بود، سرمربی آبی پوشان درخصوص سطح فنی او و حضورش در ایران با فابیو کاناوارو مشورت نموده است. مجیدی که از دوستی قدیمی با کاپیتان سابق تیم ملی ایتالیا برخوردار است، در رابطه با انتخاب پین، از کاناوارو تأییدیه نهایی را گرفته و او گابریله پین را از لحاظ سطح کیفی و فنی، مورد تأیید قرار داده است.

فارغ از بحث قانون عجیب منع استخدام مربی و بازیکن خارجی که باید آن را یکی از چند شاهکار فدراسیون سابق دانست و آبی پوشان برای دور زدن این قانون نه چندان منطقی راه حل آن را پیدا نموده اند، باید به بحث بدهی های باشگاه استقلال و به خصوص بدهی های خارجی آن اشاره نمود و استخدام یک مربی خارجی با هر اسم و سمتی را از این زاویه نگاه کرد.

باشگاه استقلال در حالی در آستانه عقد قرارداد با یک مربی ایتالیایی واقع شده است که هنوز چالش سرمربی سابق ایتالیایی اش و بدهی های مربوط به او و دستیارانش را حل ننموده است.

آبی ها در فصلی که بیش از دو سوم آن گذشته، حدوداً یک سوم از مبلغ قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی را پرداخت نموده و به خصوص در پرداخت شیخ دیاباته و میلیچ دو بازیکن خارجی تاثیر گذارش با مسائلی روبرو شده است.

با این شرایط قدری عجیب است تیمی که کماکان با مسائل اقتصادی روبرو است، باز هم ریسک به خدمت گرفتن یک مربی خارجی را به جان خریده باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1228

به "خرید چهره مشهور خارجی به وسیله استقلال قبل از تسویه بدهی خارجی ها!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید چهره مشهور خارجی به وسیله استقلال قبل از تسویه بدهی خارجی ها!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید