خیابان و میادین اصلی شهرستان مهاباد مسدود شدند

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، مسدود کردن خیابان و میادین اصلی شهر مهاباد زیر نظر ستاد مبارزه با کرونای این شهرستان شروع شد.

خیابان و میادین اصلی شهرستان مهاباد مسدود شدند

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار از ، بر اساس اعلام ستاد مبارزه با کرونای شهرستان مهاباد راستا های منتهی به میدان آرد، چهار راه آزادی، چهار راه مولوی و سه راهی وفایی امروز مسدود شد.

همچنین برای افزایش طرح فاصله گذاری اجتماعی در داخل شهر اقدامات زیر صورت می گیرد:

- سه راه حافظ به طرف مسجد جامع (سرخ) و خیابان طالقانی شرقی مابین واحد امانی شهرداری و قنادی گلاله سوره مسدود می گردد.

- بیماران خاص و سرطانی که داروهایشان در سطح شهر موجود نیست و دارای پرونده فعال دارویی هستند، می توانند برای دریافت برگه تردد یک روزه به مقصد ارومیه به داروخانه هلال احمر مهاباد مراجعه نمایند.

- کارکنان ساکن مهاباد شاغل در ادارات فعال شهر های دیگر با ارائه برگ تردد یا مأموریت روزانه میتوانند از شهر خارج و یا به شهر بازگردند.

- کارکنان شاغل در ادارات فعال مهاباد ساکن در شهر های دیگر با ارائه برگ مأمویت یا برگ تردد روزانه می توانند رفت و آمد نمایند.

- برای بیماران غیر از بیماران خاص که احتیاج به دریافت خدمات پزشکی در ارومیه دارند با ارائه مدارک و اخذ مجوز از دبیرخانه ستاد میتوانند تردد نمایند.

- نیروی انتظامی از فردا مراکز تجمع از جمله میدان ملاخلیل، میدان استقلال، میدان ملاجامی، بازار سیگار و دلار فروشان و تجمع در پارک ها را متفرق می نماید.

- اداره اماکن به همراه بازرسان اصناف بصورت 3 شیفته در سطح شهر حضور داشته باشند و بدون اخطار قبلی تمامی مغازه ها و مراکزی که مصوبات ستاد را رعایت نکرده اند را پلمپ می نمایند.

ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 428

به "خیابان و میادین اصلی شهرستان مهاباد مسدود شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیابان و میادین اصلی شهرستان مهاباد مسدود شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید