دانشجویان دانشگاه آزاد مرکزی مسائل خود را به معاون علمی منتقل نمایند

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، معاون علمی دانشگاه آزاد اراک برای حل مسائل آموزش مجازی دانشجویان شماره همراه خود را در اختیار آنان قرار داد.

دانشجویان دانشگاه آزاد مرکزی مسائل خود را به معاون علمی منتقل نمایند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، حسین مظاهری، معاون علمی دانشگاه آزاد اراک و هادی یزدی، معاون اداری و اقتصادی این دانشگاه در مصاحبهیی ویدئویی به سوالات دانشجویان این دانشگاه درخصوص آموزش مجازی پاسخ دادند.

مظاهری با اشاره به اینکه گروه های پشتیبان در سطح استان برای حل مسائل آموزشی دانشجویان معین شده اند، گفت: حتی به معاونان آموزشی و مدیران گروه گفته ایم که شماره همراه خود را در اختیار دانشجویان قرار دهند تا اگر مسائل دانشجویان به وسیله پشتیبان ها حل نشد، بتوانند با مدیران گروه ها یا معاونان آموزشی مستقیما ارتباط برقرار نمایند.

وی شرح داد: در صورتی که مسئولان به تماس دانشجویان پاسخ ندادند، مشکل را به وسیله پیغامک به آنان منتقل نمایند.

معاون علمی دانشگاه آزاد اراک همچنین اعلام کرد: شماره 09359219192 به وسیله پیغام رسان واتساپ در اختیار دانشجویان واقع شده است تا مسائل خود را مستقیما به بنده اعلام نمایند.

ویدئوی کامل این مصاحبه را در فایل زیر می توانید مشاهده کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 575

به "دانشجویان دانشگاه آزاد مرکزی مسائل خود را به معاون علمی منتقل نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان دانشگاه آزاد مرکزی مسائل خود را به معاون علمی منتقل نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید