دانشجویان علامه طباطبائی رتبه نخست رقابت بین المللی عکاسی راه ابریشم را کسب کردند

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، دانشجویان علامه طباطبائی در رقابت بین المللی عکاسی شبکه دانشگاه های راه ابریشم رتبه نخست را کسب کردند.

دانشجویان علامه طباطبائی رتبه نخست رقابت بین المللی عکاسی راه ابریشم را کسب کردند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی؛ به دنبال برگزاری مسابقه سالیانه عکس (PHOCOS) دبیرخانه شبکه راه ابریشم، نتایج این جشنوارۀ بین المللی اعلام شد که طی آن، خوزه لوئیس سانتوز از کشور پرتقال و از دانشجویان خارجی مهمان در موسسه آموزش عالی بیمه اکو دانشگاه علامه طباطبائی رتبه نخست و سامان خدایاری از دانشگاه علامه طباطبائی رتبه دوم (Excellence prize) را کسب کردند.

کالین تان جنای از کشور مالزی هم رتبۀ سوم این رقابت بین المللی را کسب کرد.

موضوع سال جاری این جشنواره عکاسی، رنگ در جاده ابریشم بود که به برندگان این دوره، هزینۀ سفر، اقامت رایگان و همچنین شرکت در مجمع عمومی شبکه دانشگاه های راه ابریشم در سال 2021 کشور ترکیه است.

لازم به ذکر است، در این رقابت عکاسی بین المللی، 71 شرکت کننده از 30 دانشگاه خارجی شرکت کردند که 274 عکس به دبیرخانه شبکه ارسال شد. حضور چشمگیر شرکت کنندگان ایرانی که بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده بودند نیز قابل توجه بود.

بر این اساس، دیپلم افتخار این مسابقه هم به دانشجویانی از کشور های ایتالیا، چین، ازبکستان، هند و افغانستان تعلق گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 625

به "دانشجویان علامه طباطبائی رتبه نخست رقابت بین المللی عکاسی راه ابریشم را کسب کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان علامه طباطبائی رتبه نخست رقابت بین المللی عکاسی راه ابریشم را کسب کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید