دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک با چیدمان کلاسیک و مدرن

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، در این مطلب به آنالیز دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک در شهر پاریس فرانسه می پردازیم که با چیدمانی ساده و زیبا با تلفیقی از دو سبک مدرن و کلاسیک، محیط بسیار شیکی بوجود آمده که می تواند مناسب برای خانه های کوچک ایرانی نیز باشد. چیدمان داخلی این خانه توسط خانومی فرانسوی به اسم Tatiana Nicol اجرا شده است. همانطور که گفتیم این آپارتمان کوچک در پاریس به صورت هوشمندانه ای دو سبک مدرن(معاصر) و کلاسیک را با جزئیات تمام ترکیب نموده است که نتیجه آن خلق محیطی با شخصیت و کارکتری بخصوص شده است. مساحت کلی این آپارتمان تنها 50 متر مربع است اما با این حال هر بیننده ای در نگاه اول متوجه فضای باز، آزاد و کاربردی این خانه می گردد. همینکه شما وارد این آپارتمان می شوید، متوجه اتاق نشیمن و غذاخوری با پلان کاملا باز می شوید که توسط دیوارها و سقفی سفید دربر گرفته شده اند. تیرهای چوبی نمایان در سقف خانه نیز به رنگ سفید درآمده اند تا قسمت های مختلف خانه را پیوسته تر نشان دهد. با چنین چیدمان و طراحی هوشمندانه ای این خانه کوچک کاملا مناسب یک زوج جوان نیز می باشد که می توانند دوستان خود را به خانه دعوت نمایند و لحظات شادی را در کنار یکدیگر بگذرانند.

دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک با چیدمان کلاسیک و مدرن

جهت دریافت خدمات آلاچیق ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

قسمت نشیمن خانه از یک کاناپه راحتی یک تکه، میز جلو مبلی با پایه های فلزی و یک عدد جایگاه راحتی به سبک کلاسیک تشکیل شده است. همه این موارد توسط یک پنجره عظیم در دیوار روشن می شوند تا فضایی عظیم و دلباز در اتاق نشیمن خانه بوجود آمده باشد. کتابخانه موجود در این خانه نیز همانند یک دیوار عمل می نماید و اتاق نشیمن را از اتاق خواب جدا می نماید اما همچنان فریم در ورودی، خود تخت خواب را نیز در برمیگیرد بطوریکه از نمای نشیمن هم قابل رویت باشد. در حالی که تمامی قسمت های خانه به رنگ سفید درآمده اند، کتابخانه و اتاق خواب کاملا رنگارنگ، شاد و درخشان طراحی شده اند اما این تغییر در رنگ کاملا در هارمونی و هماهنگی با دکوراسیون کلی خانه است که چنین تغییری را تماما قابل حدس و نزدیک می نماید.

دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک

منبع: اتاق
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 494

به "دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک با چیدمان کلاسیک و مدرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک با چیدمان کلاسیک و مدرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید