رد دد ریدمپشن و جی تی ای 4 بازسازی نمی شوند؛ جی تی ای 6 تمرکز راک استار است

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، کمپانی راکستار در حال حاضر روی توسعه بازی Grand Theft Auto 6 متمرکز شده و پس از استقبال ضعیف از Grand Theft Auto: The Trilogy، ساخت تمامی بازسازی های برنامه ریزی شده را کنار گذاشته است.

رد دد ریدمپشن و جی تی ای 4 بازسازی نمی شوند؛ جی تی ای 6 تمرکز راک استار است

به نظر می رسد که این کمپانی در نظر داشته تا نسخه هایی بازسازی شده از بازی های رد دد ریدمپشن 1 و GTA IV را منتشر کند، با این حال به علت عرضه نه چندان قابل قبول بازسازی سه گانه GTA و مسائلی که به همراه داشت، از این کار منصرف شده است. بعلاوه با توجه به منابع مطلع از برنامه ها و پروژه های آینده راکستار، این ناشر در پی این است که این مسائل را فراموش نموده و بیشتر منابع و انرژی خود را به بازی بزرگ بعدی خود، یعنی Grand Theft Auto 6 اختصاص دهد. اثری که اوایل سال جاری توسعه آن تایید شد.

با این حال، گفته شده که بازسازی های لغو شده کاملا کنار گذاشته نشده اند و بعد از عرضه نسخه ششم GTA، ممکن است توسعه یابند. لازم به ذکر است که سال گذشته، در کنار گزارش هایی مبنی بر تایید وجود بازسازی GTA Trilogy شایعاتی از ریسمتر رد دد ریدمپشن منتشر شده بود. در واقع ساخت این بازسازی مدت زیادی است که در دستور کار قرار گرفته با این حال همانطور که ذکر شد، فعلا خبری از آن نخواهد بود.

GTA Trilogy در نوامبر سال 2021 عرضه شد. این بازسازی های مورد انتظار برخلاف انتظار، پر از باگ ها و مسائل دیگری بودند که لذت بردن از بازی های خاطره انگیز این سری را روی تمامی پلتفرم ها سخت نموده بودند. در حالی که به روزرسانی های منتشر شده در این مدت بسیاری از این مسائل را رفع نموده، با این حال نوع جلوه های بصری و منوهای بازسازی شده همچنان بسیاری از هواداران را راضی ننموده است. متاسفانه شکست این سه گانه باعث شد که حداقل برای چند سال خبری از بازسازی بازی های قدیمی راکستار نشنویم.

در خصوص زمان عرضه Grand Theft Auto 6، فعلا هیچ خبر خاصی منتشر نشده، با این حال به نظر می رسد که پروژه به سمت جلو در حال حرکت است.

منبع: Kotaku

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 مرداد 1401 بروزرسانی: 2 مرداد 1401 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1600

به "رد دد ریدمپشن و جی تی ای 4 بازسازی نمی شوند؛ جی تی ای 6 تمرکز راک استار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رد دد ریدمپشن و جی تی ای 4 بازسازی نمی شوند؛ جی تی ای 6 تمرکز راک استار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید