رسیدن به توافق در مذاکرات وین امکا ن پذیر است

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، تهران (پانا) - وزیر امور خارجه فرانسه در گفت وگویی با اشاره به این که رسیدن به یک توافق در پی مذاکرات احیای توافق هسته ای در وین هنوز امکان پذیر است، گفت که زمان برای این کار رو به اتمام است.

رسیدن به توافق در مذاکرات وین امکا ن پذیر است

خبرگزاری رویترز نوشت، ژان ایو لودریان، وزیر امور خارجه فرانسه روز آدینه گفت که پیشرفت هایی در مذاکرات احیای توافق هسته ای در وین اجرا شده است، اما زمان رو به خاتمه است.

رویترز در ادامه گزارش داد که لودریان در گفت وگو با شبکه تلویزیونی بی اف ام و شبکه رادیوی آرام سی گفت: من هنوز بر این باورم که می توانیم به توافق برسیم، اما زمان رو به اتمام است.

اظهارات وزیر امور خارجه فرانسه در پی این مطرح می گردد که آنَالنا بِربوک همتای آلمانی اش نیز روز گذشته مدعی شده بود، ایران تا به امروز اعتماد زیادی را تلف نموده است و فرصت زیادی برای احیای توافق هسته ای باقی نمانده است.

این در حالیست که حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان دیروز در صفحه توییتر خود در ارتباط با فرایند کنونی مذاکرات وین نوشت: مذاکرات وین در جهت طبیعی و خوب جریان دارد. ابتکارات طرف ایرانی این فضا را رقم زده است. اکنون این طرف غربی است که باید نشان دهد آیا حسن نیت و اراده جدی برای توافق خوب دارد.

دور هشتم مذاکرات احیای توافق هسته ای در وین از چند روز پیش شروع شده است. ایران گفته است تنها با هدف لغو شدن تحریم های یک جانبه و غیرقانونی آمریکا علیه ایران به وسیله دست یافتن به توافقی خوب، به این مذاکرات ادامه می دهد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 فروردین 1401 بروزرسانی: 21 فروردین 1401 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1507

به "رسیدن به توافق در مذاکرات وین امکا ن پذیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسیدن به توافق در مذاکرات وین امکا ن پذیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید