رشد 30 درصدی صدقه پرداختی مردم در سال گذشته

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، تهران (پانا) - معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد از دریافت 479 میلیارد تومان صدقه مردمی توسط کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سال 99 اطلاع داد و گفت میزان صدقات در سال گذشته نسبت به سال 98 حدود 31 درصد رشد داشته است.

رشد 30 درصدی صدقه پرداختی مردم در سال گذشته

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، علیرضا عسگریان با تشریح عملکرد این نهاد در حوزه صدقات در سال 99 اضافه کرد: مردم نیکوکار ایران اسلامی و خیران در سال گذشته 383 میلیارد تومان صدقه به وسیله صندوق های صدقات و روش های نوین و یاری های موردی به کمیته امداد پرداخت کردند.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت مبلغ 96 میلیارد تومان صدقه نیز به وسیله مراکز نیکوکاری به خانواده های تحت حمایت یاری شده است که در مجموع میزان صدقات به 479 میلیارد تومان می رسد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد با بیان اینکه عملکرد این نهاد در حوزه صدقات در سال 99 نسبت به سال 98 حدود 31 درصد رشد داشته است، تاکید نمود: تمام صدقات دریافتی در ردیف های خدماتی ارائه شده به مددجویان کشور هزینه شده است.

عسگریان با اشاره به اینکه 27 درصد کل صدقات دریافتی در حوزه تامین مسکن مددجویان و 11 درصد برای یاری هزینه ازدواج جوانان نیازمند هزینه شده است، اظهار داشت: همچنین 10 درصد صدقات در امور معیشتی، 5 درصد برای امور درمانی و مابقی در زمینه خدمات تحصیلی و یاری های موردی مددجویان هزینه شده است.

وی تاکید این نهاد را تمرکز بر روش های نوین دریافت صدقات بیان کرد و اضافه کرد: مردم نیکوکار می توانند با ارسال عدد یک به سرشماره 8877 در سامانه صدقه پیامکی روزانه عضو شوند. همچنین کد دستوری #8877* به منظور دریافت صدقات شهروندان به وسیله تلفن همراه پیش بینی شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1178

به "رشد 30 درصدی صدقه پرداختی مردم در سال گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 30 درصدی صدقه پرداختی مردم در سال گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید