زالی: بیمارستان ها پول ندارند، نیرو های تازه نفس تزریق گردد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، خواهان حمایت هرچه بیشتر از بیمارستان ها برای تامین منابع اقتصادی به منظور استمرار ارائه خدمات به بیماران شد.

زالی: بیمارستان ها پول ندارند، نیرو های تازه نفس تزریق گردد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علیرضا زالی، با بیان اینکه استان تهران و بالاخص شهر تهران روز های سخت کرونایی را تجربه می نماید، برنامه ریزی برای افزایش ظرفیت بیمارستان ها به منظور بستری بیماران کرونا را مسئله ای مهم دانست و گفت: تمامی راه چاره هایی که توسط رؤسای بیمارستان ها می توانند مورد استفاده قرار گیرند و موجب افزایش ظرفیت بیمارستان ها برای درمان بیماران کرونایی شوند، آنالیز شده است.

وی اضافه نمود: ضروری است ظرفیت هایی تجهیزاتی، درمانی و دارویی بیمارستان ها بیش از هر زمان دیگری مورد حمایت بیمه ها قرار گیرد.

زالی یادآور شد: طبیعتاً در ادامه راستا سختی که بیمارستان ها در روز های آینده با آن رو به رو هستند، تأمین، تدارک و استمرار این خدمات مستلزم آن است که حمایت های لازم از سوی سازمان برنامه و بودجه و به ویژه مسئله بیمه های تکمیلی، پایه و پوششی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه فصل مشترک نگرانی رؤسای بیمارستان ها مسائل اقتصادی و اعتباری و نیرو های انسانی است، گفت: بسیاری از بیمارستان ها با کاهش درآمد های اختصاصی روبرو اند و تأمین دارو و وسایل حفاظت فردی بار سنگینی را به بیمارستان های درگیر با کرونا اضافه نموده است.

وی توضیح داد: طبیعتاً در خواست ما بیش از هر زمان این است که بیمارستان ها در این روز های سخت تنها نمانند و با کفایت کامل هرچه سریع تر منابع اقتصادی و اعتبارات بیمارستان ها تأمین گردد.

زالی تاکید نمود:، اما ضروری است بدانیم اگر در سطح جامعه پروتکل های بهداشتی رعایت نگردد و حساسیت های لازم اعمال نگردد ما روز های سخت تری را در حوزه درمان باید تجربه کنیم.

وی با اشاره به خستگی نیرو های انسانی و لزوم ترمیم رمق و ریکاوری آنان، گفت: تاکید ما این است که هرچه سریع تر در رابطه با تأمین مجوز های استخدامی بدون هرگونه بوروکراسی اداری اقدام گردد تا نیرو های تازه نفس به جمع بیمارستان ها اضافه شوند.

زالی تاکید نمود: البته همواره پیشگیری بهتر از درمان است و تاکید ما بر پیشگیری و کاهش بار مراجعان به بیمارستان ها است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 756

به "زالی: بیمارستان ها پول ندارند، نیرو های تازه نفس تزریق گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زالی: بیمارستان ها پول ندارند، نیرو های تازه نفس تزریق گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید