سرمربی الاهلی تکلیف نوراللهی را معین کرد، جدایی احمد نور از الاهلی صحت داشت؟

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، مهدی علی سرمربی ایرانی الاصل باشگاه شباب الاهلی جدایی احمد نوراللهی را از این تیم تکذیب کرد.

سرمربی الاهلی تکلیف نوراللهی را معین کرد، جدایی احمد نور از الاهلی صحت داشت؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال شباب الاهلی روز پنج شنبه از هفته پنجم رقابت های لیگ امارات، در ملاقاتی حساس و مهم به مصاف الوحده می رود. یاران نوراللهی و قایدی برای رسیدن به صدر جدول، در پی کسب 3 امتیاز این ملاقات خارج از خانه هستند.

از چند روز پیش شایعات عجیبی پیرامون آینده احمد نوراللهی در شباب الاهلی منتشر شده بود. بعضی از صفحات اماراتی مدعی شدند که طرفداران شباب الاهلی از عملکرد دو لژیونر ایرانی این تیم رضایت ندارند و همین مسئله باعث شده است تا مهدی علی سرمربی شباب الاهلی در نشست خبری پیش از بازی با الشارجه از قایدی و نوراللهی حمایت نموده و از طرفداران درخواست کند به آنها فرصت دهند تا با تیم هماهنگ شوند.

یک شایعه عجیب هم حکایت از این داشت که الاهلی امارات با این ذهنیت احمد نوراللهی را خرید که او برترین گلزن پرسپولیس در لیگ بیستم بوده و حالا از او انتظار زیادی برای گلزنی دارند. عدم توفیق هافبک دفاعی تیم ملی ایران در باز کردن دروازه حریفان در لیگ امارات طاقت مدیران کم طاقت الاهلی را طاق نموده و ممکن است نوراللهی مانند ترابی خیلی زود از این تیم جدا گردد اما صحبت سرمربی این تیم همه این شایعات را تکذیب کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1301

به "سرمربی الاهلی تکلیف نوراللهی را معین کرد، جدایی احمد نور از الاهلی صحت داشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی الاهلی تکلیف نوراللهی را معین کرد، جدایی احمد نور از الاهلی صحت داشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید