شگفتی سازی راه یاب با شکست سپاهان، پیغام مشهد از جدول حذف شد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، به گزارش خبرنگاران، هفته ششم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران امروز (یکشنبه) در شهرهای یزد، تهران و مریوان پیگیری شد.

شگفتی سازی راه یاب با شکست سپاهان، پیغام مشهد از جدول حذف شد

در این ملاقاتها که با توجه به نگرانی شیوع ویروس کرونا بدون حضور تماشاگران برگزار گردید، تیم های راه یاب ملل مریوان، شهرداری ارومیه و کاله مازندران برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

سالن شاهدیه یزد میزبان نخستین مسابقه این هفته لیگ برتر والیبال مردان ایران بود و دو تیم شهداب یزد و شهرداری ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند. شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم شهرداری ارومیه در این مسابقه سه بر صفر حریف خود را شکست دادند و به یازدهمین برد خود در این رقابت ها دست یافتند.

شهداب یزد با پذیرش این شکست، سیزدهمین ناکامی خود را تجربه کرد و با 17 امتیاز همچنان در صندلی دهم جدول باقی ماند.

پیکان تهران در دومین مسابقه این هفته در سالن ساپکو مجموعه ورزشی ایران خودرو میزبان کاله مازندران بود و سه بر یک مغلوب نماینده آمل شد تا مازنی ها یازدهیمن برد خود را به دست آورند.

پیکان پرافتخارترین تیم این رقابت ها نیز ششمین شکست فصل خود را تجربه کرد.

تیم فولاد سپاهان اصفهان در آخرین ملاقات هفته نوزدهم لیگ برتر مردان ایران، در سالن زاگرس مریوان میهمان راه یاب ملل این شهر بود و در نتیجه ای به دور از انتظار، سه بر صفر مغلوب میزبان خود شد تا ششمین شکست فصل خود را تجربه کند. راه یاب ملل مریوان با کسب این پیروزی، 15 امتیازی از پنج برد شد و در رتبه نهم جدول لیگ برتر والیبال نهاده شد.

شهرهای ورامین و اراک میزبان دو ملاقات دیگر این هفته لیگ برتر والیبال مردان بودند که به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا، این بازی ها لغو شد. تیم های شهرداری گنبد و فولاد سیرجان ایرانیان نیز این هفته استراحت داشتند.

همچنین تیم پیغام خراسان که به دلیل عمل نکردن به تعهدات اقتصادی اجازه بازی نداشت، پس از خاتمه این هفته از جدول مسابقات حذف شد.

نتایج کامل سه ملاقات این هفته لیگ برتر والیبال مردان به قرار زیر است:

* شهداب یزد صفر - شهرداری ارومیه 3 (20 بر 25، 18 بر 25 و 23 بر 25)

* پیکان تهران یک - کاله مازندران 3 (20 بر 25، 26 بر 24، 23 بر 25 و 21 بر 25)

* راه یاب ملل مریوان 3 - فولاد سپاهان اصفهان صفر (25 بر 18، 26 بر 24 و 25 بر 22)

جدول رده بندی لیگ برتر والیبال

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 323

به "شگفتی سازی راه یاب با شکست سپاهان، پیغام مشهد از جدول حذف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شگفتی سازی راه یاب با شکست سپاهان، پیغام مشهد از جدول حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید