عبداللهی: از نام و آوازه هیچ تیمی ترس نداریم ، نساجی تیمی متحد و یک دست است

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، گروه استان ها- مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با بیان اینکه از نام و آوازه هیچ تیمی ترس نداریم گفت: با قدرت برای مردم استان مرکزی به میدان می رویم.

عبداللهی: از نام و آوازه هیچ تیمی ترس نداریم ، نساجی تیمی متحد و یک دست است

به گزارش خبرنگاران از اراک، حمیدرضا عبداللهی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نساجی مازندران در هفته اول لیگ برتر فوتبال گفت: ما آماده برای بازی ها هستیم و از اسم هیچ تیمی واهمه نداریم و به خاطر طرفداران و مردم استان قدم ها را محکم برمی داریم و با قدرت آماده بازی فردا هستیم.

وی اضافه نمود: بازی اول همواره برای تیم ها مشکل است که آن هم عدم شناخت از هم است و ما نیز شناختی از تیم نساجی و همین طور رقیب از ما ندارد ولی ما سعی کردیم از بازیکنان خود به شناخت کاملی برسیم.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم بیان نمود: در ادامه بازی ها کوشش داریم تا یک بازی تاکتیکی و مدرن را به نمایش بگذاریم و نماینده شایسته ای برای استان مرکزی و مردم فوتبال دوست اراک باشیم.

عبداللهی اعلام کرد: تیم نساجی تیمی ریشه داری در فوتبال ایران است که سال قبل هم حضور خوبی در لیگ داشت، من تجربه رو در رویی با این تیم را هم در کارنامه خود دارم.

وی ادامه داد: نساجی تیمی متحد و یک دست است و البته تمام تیم های لیگ برتر برای بازی های چشمگیر و قابل قبول خود را آماده نموده اند که امیدواریم ما هم بتوانیم در مقابل تیم خوب نساجی پیروز باشیم.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اعلام کرد: سابقه کار در تیم های دو و یک و لیگ برتر با نفت تهران، پارس جنوبی، ماشین سازی و همین طور در تیم ملی امید دارم.

عبداللهی ادامه داد: تیم فوتبال آلومینیوم اراک، از نظر ساختاری تیمی قوی و خوب است و این باشگاه می تواند تیم و باشگاه مهمی مانند تیم های عظیم کشور در تهران و اصفهان باشد به شرطی که ساختار را اصلاح کند.

وی عنوان نمود: برای بازی ها آماده هستیم، از نظر تاکتیکی هم بهتر خواهیم شد و کوشش داریم شناخت بیشتری از تیم پیدا کنیم و قول می دهم آلومینیوم اراک از نظر تاکتیکی از جمله بهترین تیم ها باشد.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم افزود: جا دارد از عوامل باشگاه آلومینیوم برای آمادگی کامل برای این بازی و کارگران هپکو که کوشش زیادی کردند تشکر کنم.

711، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 791

به "عبداللهی: از نام و آوازه هیچ تیمی ترس نداریم ، نساجی تیمی متحد و یک دست است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبداللهی: از نام و آوازه هیچ تیمی ترس نداریم ، نساجی تیمی متحد و یک دست است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید