صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد روز چهارشنبه آنالیز می گردد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، نماینده مردم رودسر و املش دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری را تشریح کرد.

صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد روز چهارشنبه آنالیز می گردد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران از خانه ملت، اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر و املش درباره دستور کار مجلس شورای اسلامی در هفته جاری از برگزاری جلسه فردا صبح هیئت رئیسه اطلاع داد و گفت: هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی فردا ساعت 10 صبح در جلسه ای با روسای کمیسیون های تخصصی دستور کار صحن و کمیسیون های مجلس را آنالیز خواهد نمود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به برگزاری جلسه علنی روز سه شنبه، در جلسه هیئت رئیسه که فردا برگزار خواهد شد درباره حضور وزرای بهداشت و کشور در جلسه علنی روز سه شنبه تصمیم گیری خواهد شد.

وی آنالیز مسائل مرتبط با کرونا را مهم ترین دستور کار روز سه شنبه صحن علنی مجلس دانست و گفت: در این جلسه درباره آسیب های مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا و همچنین درنظر دریافت بسته های حمایتی برای افراد و اقشار آسیب پذیر و همچنین کارگاه ها و شرکت های آسیب دیده از ویروس کرونا بحث و تصمیم گیری خواهد شد، علاوه بر این طرح ها و لوایحی همچون مدیریت پسماند و مالیات بر اززش اضافه کرده و گزارش بعضی کمیسیون ها درباره موضوعات مختلف نیز مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

احتمال آنالیز صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد در روز چهارشنبه

عباسی با بیان اینکه در جلسه علنی روز سه شنبه درباره برگزاری جلسه در روز چهارشنبه تصمیم گیری خواهد شد، اضافه کرد: در صورت برگزاری جلسه در روز چهارشنبه، ما در این روز آنالیز صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی را در دستور خواهیم داشت.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره نحوه فعالیت کمیسیون های تخصصی گفت: در جلسه فردا راجع به زمان برگزاری کمیسیون ها و موضوعات مورد آنالیز با حضور روسای کمیسیون تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای پیغام/4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 433

به "صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد روز چهارشنبه آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد روز چهارشنبه آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید