ضیافت پنالتی ها، فرانسه را به خانه فرستاد، سوئیس شگفتی ساز شد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، درحالی که ملاقات تیم های فرانسه و سوئیس در انتها 90 دقیقه و وقت های اضافه با نتیجه سه بر سر به انتها رسید، در ضربات پنالتی سوئیس 5 بر 4 به رجحان رسید و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

ضیافت پنالتی ها، فرانسه را به خانه فرستاد، سوئیس شگفتی ساز شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، در جریان مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020، تیم ملی فوتبال فرانسه از ساعت 23:30 به مصاف سوئیس رفت و که این ملاقات در انتها 90 دقیقه با تساوی سه بر سه به انتها رسید و در وقت های اضافه هم بازی با همان نتیجه سه بر سه به انتها رسید و کار به ضربات پنالتی کشید.

برای سوئیس در این ملاقات هریس سفروویچ در دقیقه 15 و 81 و ماریو گاورانوویچ در دقیقه 90 گلزنی کردند و برای فرانسه نیز کریم بنزما در دقایق 57 و 59 و پل پوگبا در دقیقه 75 پیروز به گلزنی شدند.

در شروع این ملاقات با وجود اینکه فرانسه بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داده بود اما این سوئیس بود که روی یک ارسال از سمت چپ و یک ضربه سر توسط هریس سفروویچ به گل رسید. در ادامه هرچه فرانسوی ها کوشش کردند دروازه سوئیس را باز نمایند در نیمه اول ناکام بودنند و بازنده به رختکن رفتند.

در نیمه دوم این ملاقات، فرانسه سراپا حمله شده بود و سعی داشت با نفوذ به عمق دفاع سوئیس به گل برسد اما بی دقتی مهاجمان فرانسه اجازه باز شدن دروازه سوئیس را نمی داد. در ادامه روی یک ضد حمله صاحب یک ضربه پنالتی شد اما شوت ریکاردو رودریگرز را هوگو لوریس مهار کرد تا فرانسه در بازی بماند. در ادامه ادامه این ملاقات در دقیقه 57 بنزما گل تساوی را به ثمر رساند و دو دقیقه بعد هم با یک ضربه سر گل دوم را وارد دروازه سوئیس کرد. در ادامه در دقیقه 75 پوگبا با یک شوت زیبا از پشت محوطه جریمه سوئیس دروازه این تیم را باز کرد تا تا اینگونه فرانسه پیش بیفتند اما این انتها کار نبود چون 6 دقیقه بعد روی یک ارسال از سمت راست هریس سفروویچ با یک ضربه سر دومین گل خود و سوئیس را به ثمر رساند. در ادامه در دقیقه 90 ماریو گاورانوویچ گل تساوی را برای سوئیس به ثمر رساند تا بازی در دو وقت اضافه 15 دقیقه ای ادامه پیدا کند.

در وقت های اضافه هم کوشش دو تیم بی نتیجه بود ضربات پنالتی برنده بازی را معین کرد.

در ضربات پنالتی هم سوئیس 5 بر 4 برابر فرانسه به فزونی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی یورو2020 شد.

برای سوئیس در ضربات پنالتی ماریو گاورانوویچ، شار، مانوئل آکانجی، وارگاس، آدمیر مهمدی گلزنی کردند.

برای فرانسه هم پل پوگبا، الیویر ژیرو، مارکوس توران، پرنسل کیمپمبه، پنالتی ها را به گل تبدیل کردند و کیلیان ام باپه نتوانست ضربه پنالتی خود را به گل تبدیل کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1197

به "ضیافت پنالتی ها، فرانسه را به خانه فرستاد، سوئیس شگفتی ساز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضیافت پنالتی ها، فرانسه را به خانه فرستاد، سوئیس شگفتی ساز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید