عوارض خروج مسافر برای سال آینده همان 400 هزار تومان است

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه از حضور معاون سازمان برنامه و بودجه در نشست امروز کمیسیون خبر داد و گفت: بر اساس اظهارات معاون سازمان برنامه و بودجه، دولت در سال 1401 اندازه عوارض خروج از کشور را همان 400 هزار تومان برای هر شخص در نظر گرفته و عدد آن را افزایش نداده است.

عوارض خروج مسافر برای سال آینده همان 400 هزار تومان است

به گزارش ایرنا، محمدمهدی مفتح در گفت وگویی با تشریح نشست عصر امروز کمیسیون متبوع خود گفت: در جلسه امروز جزئیات لایحه بودجه سال 1401 کل کشور با حضور پورمحمدی معاون سازمان برنامه و بودجه بررسی شد و نمایندگان سوالات و دغدغه های خود را مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه گفت: نمایندگان سوالات خود را در مورد تاثیرات حذف ارز 4200 تومانی بر کالا های اساسی، اندازه افزایش حقوق و دستمزد، نحوه افزایش یارانه ها، افزایش سن بازنشستگی، عوارض خروج از کشور، ایجاد صندوق پیشرفت و عدالت در استان ها، طرح های عمرانی بیان کرده و درباره جوانب تصمیمات دولت برای سال آینده تبادل نظر کردند.

وی شرح داد: پورمحمدی در بحث عوارض خروج از کشور در سال آینده که طی دو روز گذشته در فضای مجازی و افکار عمومی سوالاتی را ایجاد کرده، گفت، دولت در سال 1401 اندازه عوارض خروج از کشور را همان 400 هزار تومان برای هر شخص در نظر گرفته و عدد آن را افزایش نداده است.

به گفته وی تنها دلیل ابهام ایجاد شده این است که تعداد مسافران را در سال آینده با توجه به نبود کرونا و افزایش اندازه مسافرت ها تعیین کرده و بیشتر از دو سال گذشته در نظر گرفته است.

منبع: فرارو
انتشار: 26 دی 1400 بروزرسانی: 26 دی 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1425

به "عوارض خروج مسافر برای سال آینده همان 400 هزار تومان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عوارض خروج مسافر برای سال آینده همان 400 هزار تومان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید