عیسائیان: برد در خانه حریف شیرینی سرگروهی را دوچندان کرد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، خبرنگاران/اصفهان بازیکن تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان گفت: با پیروزی شیرین به عنوان سرگروه راهی مرحله بعد شدیم.

عیسائیان: برد در خانه حریف شیرینی سرگروهی را دوچندان کرد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان مسکونی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

تینا عیسائیان در گفتوگو با خبرنگاران، اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود، ما چون در بازی رفت در خانه به نامی نو باخته بودیم، تصمیم گرفته بودیم تا آخر بازی بجنگیم و خوب بازی کنیم تا جبران بازی رفت گردد و خوشحالم که به عنوان سرگروه به دور بعد می رویم.

وی اضافه کرد: به نظرم از اول بازی توپ و میدان در دست ما بود، درست است که کوارتر اول عقب بودیم اما به موقع به خود آمدیم و فهمیدیم که می توانیم در خانه حریف به بردی شیرین برسیم.

بازیکن تیم بسکتبال بانوان شهرگرگان در مورد داوری گفت: داوری عالی بود، در هیچ بازی هیچ اعتراضی نکردیم و می دانیم که داوران هیچ زمانی قضاوت خود را برای حمایت از تیمی زیر سوال نمی برند. برای ما رفتن به دور بعد به عنوان اول گروه خیلی بهتر است و می خواستیم به این هدف برسیم.

عیسائیان در مورد علل باخت تیمش در بازی رفت در گرگان خاطر نشان کرد: در کوارتر سوم دور رفت من از بازی به دلیل اتمام خطاهای انفرادی خارج شدم و نتوانستم به تیمم یاری کنم و با توجه به اعتمادی که بازیکنان تیم به من دارند فکر می کنم تاثیر منفی در بازی آن ها داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 140

به "عیسائیان: برد در خانه حریف شیرینی سرگروهی را دوچندان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عیسائیان: برد در خانه حریف شیرینی سرگروهی را دوچندان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید