غلامرضا نیکخواه با مهران مدیری در کاری خارج از تلویزیون با یکدیگر همکاری می نمایند

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، تهران (پانا) - بازیگر سریال های قدیمی مهران مدیری از همکاری دوباره ای خبر می دهد که احتمالاً نه سریال و نه محلِ پخش آن تلویزیون است.

غلامرضا نیکخواه با مهران مدیری در کاری خارج از تلویزیون با یکدیگر همکاری می نمایند

به گزارش تسنیم، غلامرضا نیکخواه کار بازیگری را با ایفای نقشی در تئاتر و آن هم در زادگاهش بوشهر شروع کرد. در سال 1367 با یک نقش کوتاه در شبکه دو، بازیگری در تلویزیون را تجربه کرد. اما او هم مثلِ خیلی ها با سریال های طنز مهران مدیری شناخته شد. کارهایی مثلِ نوروز 72، پرواز 57، جنگ 77، مرد هزارچهره و قهوه تلخ.

این بازیگر در این سال ها کارهای مختلفی روی آنتن داشته اما شاید جوکر به نوعی با ایفایِ نقش مجذوب کننده طنز در این برنامه اینترنتی، محبوبیتِ غلامرضا نیکخواه را بالاتر هم برد. در کنار اینکه حضورِ نیکخواه در سریال های خانگی با جیران و به تعبیرِ خودش سری تازه ساخت ایران که احتمالاً به نوروز خواهد رسید، بیشتر هم شده است.

وی جزو بازیگرانی است که از گروهِ قدیمی مهران مدیری با او مانده است.وی از همکاری دوباره با کارگردان مرد هزار چهره خبر داده است.

نیکخواه در شرح بیشتر تأکید کرد: یک صحبت هایی کردیم اما سریال نیست. یک مسابقه است و فکر نمی کنم برای تلویزیون باشد. بهتر بگویم اگر شرایط درست پیش برود، یک همکاری تازهی با مهران مدیری خواهم داشت.

نیکخواه بعلاوه درباره استقبال مردم از حضورش در برنامه جوکر هم گفت: خوشبختانه با استقبال مردم و پیشنهادهایی که داده شد، دست اندرکاران این برنامه از من دعوت کردند در یک بخشِ دیگری حضور پیدا کنم که احتمالاً فینال جوکر خواهد بود.

وی اضافه نمود: خدا را شکر می کنم در این شرایطی که مردم ما احتیاج به لبخند دارند و باید در کنار خانواده شان خوش باشند، توانستیم حالشان را خوب کنیم. به نظرم هیچ عبادتی بالاتر از شادمان کردن مردم نیست. شادمانم که خداوند این توفیق را به ما داده تا گوشه ای از کار را بگیریم. امیدوارم تا آخر عمرم بتوانم مردم را شاد کنم.

این بازیگر سینما و تلویزیون در مورد حضورش در سریال جیران و آیا اینکه در این مجموعه نمایشی هم نقشِ طنزآمیزی دارد و یا تلخ، شرح داد: نقشِ خواجه جیران را دارم که با او هست و زندگی می نماید و به او خط و خطوط می دهد.

کار با حسن فتحی واقعاً یک کلاس درسی است که افتخار می کنم برای من چنین توفیقی به وجود آمد. بسیاری می گویند طنازان، بازیگران خوبی در سینمای جدّی هم هستند؛ واقعاً برخی وقت ها این اتفاق می افتد و زمینه های جدّی خوبی دارند. من فکر می کنم ورودیه به طنز، اول کار جدّی است و بعد به طنز می رسد.

وی گفت: بخواهیم یا نخواهیم طنز همراه ما هست و آدم تلخی نبوده ام و نیستم. در کار جدّی هم مردم با نقشِ من همواره خندیده اند حتی اگر جدّی بوده ام. نمی دانم این یک سعادتی است و وجود دارد و شادمانم بابت اینکه مردم را می توانم بخندانم.

نیکخواه بعلاوه درباره اینکه در تلویزیون هم کار تازهی دارد، اضافه نمود: برای من کارهای خوبِ با محتوا اولویت دارند و سعی می کنم کارهایی را بپذیرم که به مخاطبم احترام گذاشته باشم. مردم با تماشایِ جیران حسن فتحی منتظر یک کار پیروز باشند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1521

به "غلامرضا نیکخواه با مهران مدیری در کاری خارج از تلویزیون با یکدیگر همکاری می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غلامرضا نیکخواه با مهران مدیری در کاری خارج از تلویزیون با یکدیگر همکاری می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید