تور پاییز ترکیه: فرمول یک، بوتاس فاتح گرندپری ترکیه شد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، گرندپری اتومبیلرانی فرمول یک ترکیه با رجحان راننده فنلاندی تیم مرسدس به انتها رسید.

تور پاییز ترکیه: فرمول یک، بوتاس فاتح گرندپری ترکیه شد

بهترین تجربه سفر را با تور پاییز ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش خبرنگاران، شانزدهمین مرحله از مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک قهرمانی دنیا، عصر امروز (یکشنبه - 18 مهر) در پیست لغزان استانبول پارک برگزار گردید و با رجحان والتری بوتاس راننده فنلاندی تیم مرسدس به انتها رسید.

لوئیس همیلتون راننده انگلیسی تیم مرسدس که در دور معین خط، اول شده بود به علت تغییراتی که در موتور ماشینش ایجاد شد، مسابقه را از صندلی یازدهم آغاز کرد و دانیل ریکیاردو راننده استرالیایی تیم مک لارن هم به علت مشابه از صندلی بیستم و آخر، کار خود را آغاز کرد.

فرناندو آلونسو راننده اسپانیایی تیم آلپاین به علت بستن راه میک شوماخر راننده آلمان تیم هاس با پنج ثانیه جریمه روبرو شد.

در انتها این مرحله از مسابقات، والتری بوتاس راننده فنلاندی تیم مرسدس با ثبت برترین زمان زودتر از سایر رانندگان از خط انتها گذشت و اولین پیروزی خود در سال 2021 را به ثبت رساند.

فرستاپن از تیم ردبول با اختلاف 14.584 ثانیه در رده دوم به کار خود انتها داد و پرز از تیم ردبول هم با 33.814 ثانیه اختلاف نسبت به بوتاس رتبه سوم را به خود اختصاص داد. لکرک از تیم فراری و همیلتون از تیم مرسدس هم به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

ایستگاه بعدی این مسابقات، گرندپری آمریکاست و رانندگان در تاریخ 24 اکتبر در پیست آمریکاز واقع در شهر آستین در استان تگزاس به رقابت با هم به خواهند پرداخت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1336

به "تور پاییز ترکیه: فرمول یک، بوتاس فاتح گرندپری ترکیه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور پاییز ترکیه: فرمول یک، بوتاس فاتح گرندپری ترکیه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید