فیلم عجیب ترین جنجال صبا راد ! ، شهرام شب پره ؟!

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، خبرنگاران: درخواست جالب صبا راد مجری زن مشهور که به ترکیه مهاجرت نموده نسبت به پخش آهنگ شهرام شب پره از صدا و سیما.

فیلم عجیب ترین جنجال صبا راد ! ، شهرام شب پره ؟!

صبا راد مجری سابق تلوزیون ایران است که مدتی قبل قید کارکردن در صدا وسیما را زد و استعفاء داد. صبا راد همسر مرتضی علی آبادی بود که بعدا از همدیگر جدا شدند. صبا راد پس از جدایی با مانی رهنما ازدواج کرد. صبا راد و مانی رهنما برای مدتی ایران را به مقصد کشور ترکیه ترک کردند. این روزها عکس های صباراد که در اینستاگرام منتشر شده است توجه خیلی ها را به خود جلب نموده است.

به گزارش خبرنگاران، صبا راد مجری زن مشهور صدا و سیما که مدتی است به ترکیه مهاجرت نموده و با پوشش متفاوتی دیده می گردد پیشنهاد داد که آهنگ شهرام شب پره را از صدا و سیما پخش نمایند.

مجری جنجالی مهاجرت نموده کیست ؟

نام اصلی صبا راد (فاطمه راد) است. صبا راد مجری توانای تلویزیون کشور است. صبا راد متولد 30/8/59 می باشد. صبا راد از سال 75 شروع نموده و از جمله نویسندگان رادیویی به تعداد می آید. صبا راد یکی از مجریان معروف صدا و سیما بود.

صبا راد سفرها و تفریحات زیادی را در صفحه خود منتشر می نماید و تقریبا همواره در حال خوشگذرانی در کشورهای مختلف است ! ازدواج اول صبا راد با ازدواج دوم او کاملا متفاوت بوده است : صبا راد در گفتگویی گفت شاید برای برخی ها عجیب و حتی غیر قابل باور به نظر برسد اما من و همسرم کاملاً به شکل سنتی با یکدیگر آشنا شدیم بواسطه یکی از دوستانم به هم معرفی شدیم و در مدت زمان کوتاهی با یکدیگر در خصوص دیدگاه هایمان، پیرامون ازدواج صحبت کردیم متوجه شدیم که به لحاظ ذهنی به هم شباهت داریم به همین دلیل خیلی زود پای سفره عقد نشستیم.

منبع: برخط نیوز

این مطلب از صفحه وبگردی تهیه شده و فقط جنبه تفریح دارد

منبع: رکنا
انتشار: 26 شهریور 1400 بروزرسانی: 26 شهریور 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1290

به "فیلم عجیب ترین جنجال صبا راد ! ، شهرام شب پره ؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم عجیب ترین جنجال صبا راد ! ، شهرام شب پره ؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید