ماجراجویی در ژاپن؛ سوار بر دوچرخه بر روی دریا

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، در چهارمین قسمت از ماجراجویی های ژاپنی، سوار بر دوچرخه به گشت و گذار در مجمع الجزایر ژاپن ادامه می دهیم.

ماجراجویی در ژاپن؛ سوار بر دوچرخه بر روی دریا

خبرنگار خبرنگاران در گزارش خود از این سفر آورده است: آیا می دانستید که در ژاپن می توان با دوچرخه دریاپیمایی کرد؟ جزایر کوچک واقع میان هونشو و شیکوگو با یپست دوچرخه سواری به یکدیگر متصل شده اند. این یک امکان عالی برای استفاده از منظره ها چشم نواز سواحل دریای سیتواست.

گردشی توام با ورزش و جاذبه های فرهنگی

جاده شیمانامی کایدو به طول شصت کیلومتر به صورت رایگان به روی دوچرخه سواران در همه سطوح باز است. این جهت مملو از جاذبه های طبیعی است و گردشگران را به کشف منظره ها خیره کننده و هم مکان های بی نظیر تاریخی و فرهنگی دعوت می نماید.

کیزو مینامی، مسئول انجمن دوچرخه سواری انومیشی لذت دوچرخه سواری بر روی دریا را اینگونه توصیف می نماید: تردد بر فراز آبهای فیروزه ای با حس پرواز در آسمان همراه است. این لذتبخش ترین شیوه دوچرخه سواری است.

هر بخش از جزیره ویژگی های فرهنگی و غذاهایی مخصوص به خود را دارد و امکان بهره بردن از تجارب گوناگون و متفاوت را فراهم می نماید. انتهای جهت ما به هتلی با تم دوچرخه در شهر اونومیشی ختم می گردد.

منبع: یورونیوز
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1219

به "ماجراجویی در ژاپن؛ سوار بر دوچرخه بر روی دریا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجراجویی در ژاپن؛ سوار بر دوچرخه بر روی دریا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید