ماجرای توهین بازیکن پرسپولیس به داوود فنایی

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، برای خیلی ها شاید این سئوال پیش آمده باشد که اصل ماجرا چیست؟ چرا سرمربی پرسپولیس به رغم نیاز تیمش به حامد لک همچنان از حضور این دروازه بان با تجربه در تمرینات گروهی و مسابقات تیمش جلوگیری می کند؟ در همین ارتباط گزارشی تهیه کردیم که در پی از نظرتان می گذرد.

ماجرای توهین بازیکن پرسپولیس به داوود فنایی

ابتدا گفته شد روز بازی تدارکاتی حامد لک باز هم گل بدی می خورد که سرمربی پرسپولیس بلافاصله او را بیرون کشیده و احمد گوهری را به زمین می فرستد. ظاهرا این موضوع به مذاق حامد لک خوش نمی آید، اما این دروازه بان چیزخاصی به سرمربی نمی گوید گرچه برخورد جالبی هم با احمد گوهری ندارد!

در ادامه عنوان شد فردای این دیدار حامد لک در تمرین پرسپولیس نزد یحیی گل محمدی رفته و پس از گفت وگوی کوتاه کار به جروبحث و بگو مگو کشیده می شود. سرمربی پرسپولیس نیز او را اخراج کرده و اجازه حضور در تمرینات گروهی را دیگر نمی دهد.

حالا خبر می رسد ماجرا اصلی هیچ یک از این دو داستان نیست! مشکل اصلی حامد لک درگیری لفظی با داوود فنایی و لفظی بوده که این گلر به کار برده است. گویا دروازه بان با تجربه پرسپولیس پشت سر مربی گلر های این تیم حرف زشتی زده که به گوش داوود فنایی رسیده است.

از آنجایی که داوود فنایی عامل اصلی پرسپولیسی شدن حامد لک بوده و با توجه به اینکه این گلر ظاهرا علیه مربی گلر های تیمش طغیان کرده یحیی گل محمدی همه چیز را به دستیاو همبازی قدیمی خودش واگذار کرده است.

شنیدیم یکی از دست اندرکاران باشگاه پرسپولیس از حامد لک خواسته است که نزد داوود فنایی برود و بابت حرف زشتی که پشت سرش زده از او معذرت خواهی کند.

حامد لک، اما این ماجرا را تکذیب و گفته است: تکذیب می کنم! این حرف دروغ است و من هیچ توهینی به آقا داوود نکردم.

به نظر می رسد با این تفاسیر تنها راه بازگشت حامد لک به تمرینات پرسپولیس عذرخواهی رسمی حامد لک از داوود فنایی و بخشش او باشد.

با این وجود حامد لک همچنان مدعی است حرف زشتی نزده که بخواهد معذرت خواهی کند. از آن طرف داوود فنایی هم کوتاه بیا نیست و حاضر است تا سرانجام فصل با احمد گوهری ادامه دهد!

خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1554

به "ماجرای توهین بازیکن پرسپولیس به داوود فنایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای توهین بازیکن پرسپولیس به داوود فنایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید