انتقال پرریسک گزینه اصلی استقلال ، منتظر بازگشت از باشگاه گمنام اروپایی باشید!

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، یکی از چهره های اصلی جابجایی در فوتبال ایران مدعی شده که می خواهد فصل آینده لژیونر باشد.

انتقال پرریسک گزینه اصلی استقلال ، منتظر بازگشت از باشگاه گمنام اروپایی باشید!

به گزارش خبرنگاران یکی از بازیکنان مجذوب کننده این پنجره نقل وانتقالاتی برای باشگاه های ایرانی، یاسین سلمانی بود؛ ستاره جوان سپاهان که فصل گذشته با وجود آغاز خوبش در ترکیب سپاهان، چندان مورد توجه ژوزه مورایس قرار نگرفت و مربی پرتغالی خیلی سهمی برای او در برنامه هایش قائل نشد.

با آن شرایط چندان دور از انتظار نبود که سلمانی از سپاهان جدا گردد. در طول این مدت شایعات زیادی در خصوص حضور احتمالی او در پرسپولیس، استقلال، تراکتور و... مطرح شد اما دست کم تا زمان تنظیم این مطلب پیوستن سلمانی به هیچ یک از این تیم ها قطعی نشده است. گفته می گردد در پرسپولیس یحیی گل محمدی تمایلی به حضور او نداشت و در استقلال هم توان باشگاه برای جذب سلمانی کافی نبود. در نهایت این بازیکن مدعی شده تمایل دارد لژیونر گردد. نیازی به گفتن نیست که ما از حضور ستاره های فوتبال کشورمان و مخصوصا جوان ترهایی مثل یاسین در فوتبال اروپا مسرور می شویم، اما متأسفانه تجارب اخیر در این زمینه اصلا موفقیت آمیز نبوده و بیشتر بازیکنان خروجی فوتبال ایران، حتی در تیم های سطح 2 و 3 اروپا هم شرایط مطلوبی پیدا نکرده اند.

در نتیجه اجازه بدهید دست به یک پیش بینی شاید پرریسک بزنیم و از حالا بگوییم احتمالا تابستان سال آینده انبوه باشگاه های ایرانی دنبال دریافت رضایتنامه سلمانی ناراضی از یک باشگاه گمنام اروپایی خواهند بود! زمان نشان می دهد این پیش بینی چقدر درست از آب درمی آید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 مرداد 1402 بروزرسانی: 14 مرداد 1402 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1776

به "انتقال پرریسک گزینه اصلی استقلال ، منتظر بازگشت از باشگاه گمنام اروپایی باشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال پرریسک گزینه اصلی استقلال ، منتظر بازگشت از باشگاه گمنام اروپایی باشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید