مستند تازه نت فلیکس: چگونه تبدیل به یک دیکتاتور شویم؟ با نریشن ستاره سریال گیم آو ترونز: پیتر دینکلیج

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، چگونه و چرا مردم کشورهای آلمان، عراق و لیبی، در زمان زمامداری آدولف هیتلر، صدام حسین و کلنل قذافی دیوانه وار دوستش داشتند؟ آنها چگونه قدرت را قبضه کردند؟ با چه ترفندی آنها توده های مردم را به تبعیت از خود واداشتند، حتی هنگامی که بیش و کم دریافتند که آنها کارهای وحشتناکی می کنند؟

مستند تازه نت فلیکس: چگونه تبدیل به یک دیکتاتور شویم؟ با نریشن ستاره سریال گیم آو ترونز: پیتر دینکلیج

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

سریال مستند تازه نتلیکس، نامش، چگونه دیکتاتور یا مستند شویم یا How to Become a Tyrant نام دارد و می کوشد که به این سؤالات پاسخ بدهد. این سریال نگاهی طعنه آمیز به تاریخ دیکتاتورهایی دارد که با استفاده از اسلحه هراس افکنی و دستکاری فکر توده ها، تاریخ را تغییر داده اند.

این مستند قرار است که روز جمعه - فردا (9 جولای) از طریق نت فلیکس پخش شود.

این مستند از آمیزه ای از ویدئوهای تاریخی، انیمیشن و تحلیل کارشناسان استفاده می کند. شاخص ترین مستبدانی که مورد بررسی قرار می گیرند آدولف هیتلر، ژوزف استالین، موسولینی، صدام حسین و عیدی امین هستند.

نریشن این سریال از طریق چهره ای آشنا و محبوب انجام می شود، یعنی پیتر دینکلیج که همه ما بازی های هنرمندانه او در نقش تیریون لینستر را در سریال گیم آو ترونز به یاد داریم. او که در سال 1969 در نیوجرسی به دنیا آمد، هنرپیشگی را در کالج آموخت و نخستین بار در سال 1995 با فیلم جلوی دوربین Living In Oblivion رفت. اما لحظه شاخص زندگی او فیلم بازی در فیلم The Station Agent بود. از اینجا بود که به یک چهره تبدیل شد و نقش های به یادماندنی تری را در سینما و تلویزیون بازی کرد.

تصاویر زیر از تریلر سریال است و ظاهرا به عناوین مباحث مطرح شده در این سریال مستند مربوط است و قرار است شیوه استفاده از تاکتیک ها در مورد تک تک بدنامان تاریخ بررسی شود:

منبع: یک پزشک
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1206

به "مستند تازه نت فلیکس: چگونه تبدیل به یک دیکتاتور شویم؟ با نریشن ستاره سریال گیم آو ترونز: پیتر دینکلیج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مستند تازه نت فلیکس: چگونه تبدیل به یک دیکتاتور شویم؟ با نریشن ستاره سریال گیم آو ترونز: پیتر دینکلیج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید