معرفی بهترین هتل های 3 ستاره جیپور

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، یکی از روش های کم کردن هزینه های سفر به هند، رزرو هتل در هتل هایی با ستاره پایین تر از 4 ستاره یا 5 ستاره است. افرادی که وارد جیپور می شوند، برای داشتن سفری ارزان بایستی به سراغ بهترین هتل های 3 ستاره جیپور یا اقامتگاه های بومگردی در این شهر بروند! اما کدام یک از هتل های سه ستاره جیپور مناسب است؟ اتاق خود را در کدام هتل 3 ستاره جیپور انتخاب کنند؟ اگر چه تعداد هتل های سه ستاره جیپور بسیار زیاد است اما بهترین هتل های 3 ستاره جیپور کمی انتخاب های شما را محدود می کند. همین تعداد اندک بهترین ها به شما امکان مقایسه راحت تری میان هتل ها به وجود می آورد. پس به راحتی می توانید هتل مورد نظر خود را انتخاب کرده و رزرو هتل را انجام دهید. اگر در تور هند خبرنگاران شرکت نکرده اند، پیشنهاد می دهیم از روش رزرو آنلاین هتل استفاده کنید و خودتان مجری سفرهای خود باشید.

معرفی بهترین هتل های 3 ستاره جیپور

به همین خاطر پیشنهاد می دهیم حتما راهنمای سفر به هند را بخوانید.

برای خواندن این مطلب، حدود 4 دقیقه زمان نیاز دارید.

هتل آن ان بی سیتی سنتر، از بهترین هتل های 3 ستاره جیپور

اگر مرکز قرار داشتن هتل و ارزان بودن قیمت اتاق ها برایتان اهیمت دارد، پیشنهاد ما هتل آر ان بی سیتی سنتر جیپور (Rnb City Center) است. به دلیل قرارگیری و موقعیت خوب این هتل سه ستاره جیپور، با کمی پیاده روی یا با توک توک سواری می توانید به پارک مرکزی جیپور برسید. در اطراف این پارک هم که پر از جاذبه های گردشگری جیپور است. تازه اگر اتوریکشاو بگیرید، هزینه های کمتری خواهید داشت. از مزیت های این هتل، وجود مراکز درمانی و خیابان های خرید در نزدیکی اش است. همچنین فرودگاه جیپور تا اینجا 10 کیلومتر فاصله دارد که زمان رسیدن شما به هتل حتما کمتر از 20 دقیقه خواهد بود.

امکانات کلی هتل Rnb City Center

اولین موضوعی که بیان می کنیم وجود 18 اتاق در هتل است که باعث می شود تعداد مهمانان هتل کم باشند. در نتیجه خدمات رسانی به مهمانان هم راحت تر و بهتر خواهد بود. همانند دیگر هتل ها، در اینجا اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، رستوران، خدمات تور و بلیط و خدمات پذیرش ویژه فراهم شده است.

البته که رستوران، کیفیت های غذایی خوبی دارد و انواع غذاهای بین المللی را جدای از غذاهای هندی سرو می کند. در نتیجه در منوی رستوران می توانید با قیمت های مناسب، غذایی برای ذائقه خود بیابید. تنها این موضوع را به خاطر داشته باشید که برای سفارش غذا در اتاق، ساعات تعیینی را هتل تعیین کرده است. اگر می خواهید از ساعات پذیرایی درون اتاق مطلع شوید، از میز پذیرش بپرسید. حمام آب گرم و سرد هم از مهم ترین امکانات درون این هتل 3 ستاره جیپور است.

برای اطلاعات بیشتر از این هتل نام آن را در صفحه رزرو هتل آنلاین جستجو کنید.

  • آدرس هتل: 5 Fateh Singh Market, Jaipur, Rajasthan 302006

هاستل جنی جیپور، شبیه به قصرهای هندی

دوست دارید در هتلی اقامت داشته باشید که شبیه به قصرهای مهاراجاهای هندی باشد؟ نما و ساختمان هتل جنی (Hostel Genie) به گونه ای است که وقتی به آن نگاه می کنید، به یاد جاذبه های هند می افتید. جرا که شباهت تزئینات این بناها بسیار است. با این تفاوت که در جاذبه های هند نمی توانید اقامت داشته باشید اما در اتاق های هاستل جینی چنین امکانی را دارید. اما چرا باید بنایی که شبیه به جاذبه های جیپور است، چنین ارزان باشد؟ این هاستل برای گردشگرانی که به صورت بک پکری سفر می کنند، عالیست.

چندین تخت با ملافه های سفید تمیز و روملافه ای های رنگارنگ متناسب با فرهنگ پر از رنگ هند، آماده کرده است. حتی روی پشت بام هم فضایی برای نشستن های دورهمی یا گذراندن عصری دل انگیز خواهید داشت. حال و هوای هتل با مکان و شهر جیپور کاملا هماهنگ است. در ضمنً اگر از آن دسته از افرادی هستید که در سفر، به راحتی دوست پیدا می کنند، هاستل جنی را حتما از بهترین هتل های 3 ستاره جیپور نام خواهید برد. چرا که اینجا دوستان بسیاری پیدا خواهید کرد که همانند شما هستند.

امکانات درون هاستل جنی

متفاوت ترین امکاناتی که در اینجا دارید شامل امکان کرایه دوچرخه، اتاق آرامش و ورزش و وجود اتاق های 6 تخته ارزان است. تمام دیوارهای هتل عایق صدا هستند تا شلوغی هتل ساکنین هر اتاق را اذیت نکند. صمیمیت و خوشرویی کارکنان هتل، به جذابیت های هاستل جنی افزوده است و مطمئن باشید خنده رو از هتل خداحافظی خواهید کرد. جدای از این هاستل، در راهنمای سفر به جیپور می توانید دیگر هتل های سه ستاره جیپور و هاستل ها را هم پیدا کنید.

اتاق هایی برای افراد غیرسیگاری و تزئین شده با رنگ های شاد و پرده های قرمز رنگ، سوئیت های مختلف، تهویه مطبوع و حمام و سرویس های بهداشتی مجزا، مرکز تجاری و اتاق های ملاقات و لابی با تزئینات زیبا از جمله امکانات ویژه چنین هاستلی است. از ارزان ترین هتل های جیپور باید به هاستل جنی هم اشاره کنیم.

  • آدرس: Hostel Genie (Unit of Hotel Sarang Palace), A-40, Subhash Nagar

هتل آر کی پالاس، با نمایی صورتی

شهر جیپور در دنیا به شهر صورتی معروف است. حال اگر می خواهید دلیل این معروفیت را در میان گردشگران خارجی بدانید، سری به مطلب چرا به جیپور شهر صورتی هند می گویند؟ بزنید. هتل آر کی پالاس هم از بهترین هتل های 3 ستاره جیپور بوده که نمایی به رنگ صورتی دارد و هم از ارزان ترین هتل های جیپور محسوب می شود. از مزیت های این هتل، نزدیکی به مراکز خرید جیپور و البته فاصله 10 کیلومتری تا فرودگاه جیپور است.

  • آدرس: DCM, Ajmer Rd, Jaipur, Rajasthan 302006

امکانات درون هتل آر کی پالاس

این هتل که از شعبه های هتل آر ان بی در جیپور است، رنگ درون فضاهای داخلی خود را برعکس نمای بیرونی، سفید، قرمز و خاکستری انتخاب کرده است. رستوران هتل به سادگی و با تمیزی، هر صبح بهترین صبحانه ها را فراهم می کند. انواع مرباها و کره ها، نان خامه ای و کیک های صبحانه و حتی صبحانه های هندی را در رستوران هتل آر کی پالاس خواهید داشت. جدای از این، اطراف هتل هم پر از رستوران های معروف جیپور است که می توانید بهترین غذاهای هندی را در آنجا امتحان کنید.

اگر نیاز به اینترنت و ارتباط برقرار کردن با دیگر نقاط دنیا دارید، کافی نت با دستگاه پرینتر و فکس و سیستم های رایانه در اختیارتان قرار می گیرد.

اتاق ها بسیار ساده و با حداقل امکانات لازم تجهیز شده اند. تخت های راحت با ملافه های تمیز و پتوهایی به رنگ قرمز یا خاکستری، میز و صندلی برای انجام کارهای شخصی، تلفن برای ارتباط با پذیرش و قهوه ساز یا همان چای ساز به همراه فنجان در هر اتاق قرار داده شده است. اتاق ها یخچال ندارند اما تلویزیون ال سی دی و سرویس بهداشتی مجزا و میز آینه ای برای راحتی شما مهمانان درون آن ها قرار داده شده است. کف تمام اتاق ها، با سرامیک های سفید بزرگی پوشانده شده است. اگر این هتل را انتخاب کرده اید و به دنبال اطلاعات بیشتر یا رزرو آن هستید، به صفحه رزرو آنلاین Hotel R K Palace مراجعه کنید.

هتل راجپوتانا هاولی جیپور و نقاشی های مینیاتوری اش

و اما باز هم یکی به سراغ یکی از بناهای صورتی رنگ جیپور آمده ایم که اتفاقا هتل هم هست. هتل راجپوتانا هاولی از بهترین هتل های 3 ستاره جیپور است که تمام نشانه های هندی را در دکوراسیون خود استفاده کرده است. در جلوی ورودی مجسمه دو فیل را خواهید دید. نمای این هتل سه ستاره جیپور هم که صورتی رنگ است. به محض ورود با لابی پر از نقاشی های مینیاتوری شبیه به نقاشی های کاخ عالی قاپو در اصفهان روبرو می شوید. کارکنان میز پذیرش با خوشرویی از شما استقبال می کنند و کارهای مربوط به تحویل اتاق را انجام می دهند.

از مزیت های هتل، نزدیکی به جال محل است، به طوری که با 5 دقیقه پیاده روی به این جاذبه می رسید. حتی دیگر جاذبه های جیپور هم فاصله ای کمتر از 2 کیلومتر تا این هتل دارند و همین موضوع باعث می شود که از هزینه های حمل و نقل در جیپور شما کاسته شود. قیمت رزرو اتاق های این هتل هم به نسبت دیگر هتل ها، پایین تر است، بنابراین با یکی دیگر از هتل های ارزان جیپور که اتفاقا سه ستاره هم هست، روبرو هستید.

امکانات ویژه هتل راجپوتانا هاولی

از ویژگی های اتاق های هتل، باید گفت که ممنوع بودن سیگار، داشتن دیوارهای عایق صدا، نظافت روزانه، تخت هایی با ملافه های بدون آلرژی، خدمات اتاق، تهویه مطبوع و آشپزخانه ای کوچک خواهند بود. پارکینگ ماشین ها رایگان است اما اگر ماشین ندارید، می توانید از ماشین های کرایه ای هتل به همراه راننده انگلیسی استفاده کنید. روی پشت بام هتل Rajputana Haveli، تراسی برای نشستن های عصرگاهی دارید. تازه، به خاطر بسپارید که صبحانه این هتل، رایگان است.

  • آدرس: 56B, Govind Nagar East, Krishna Marg, Amer Road 302002 Jaipur India

اگر با بررسی و مقایسه این هتل ها، باز هم هتل مورد نظر خود را پیدا نکردید، سایت های خارجی همانند تریپدوایزر به شما بهترین هتل های 3 ستاره جیپور بیشتری را معرفی خواهند کرد.

منبع: الی گشت
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 476

به "معرفی بهترین هتل های 3 ستاره جیپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین هتل های 3 ستاره جیپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید