معرفی رقیب آیپد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، هواوی خود را برای معرفی محصولات نوش آماده می نماید. غول فناوری چینی میخواهد در رویداد بعدی خود لپ تاپ های نو سری MateBook و تبلت MatePad Air را رونمایی کند.

معرفی رقیب آیپد

به گزارش زومیت، درحالی که زمان زیادی تا رویداد بعدی هواوی باقی نمانده، تصاویری از نمونه واقعی MatePad Air به همراه بعضی مشخصات فنی این تبلت فاش شده است. این عکس ها در حساب کاربری وبلاگ نویس حوزه دیجیتال، Tech Wizard، به اشتراک گذاشته شده اند و طراحی لبه گرد تبلت بعدی غول فناوری چینی را نشان می دهند.

براساس این تصاویر، MatePad Air به دوربین پشتی تکی به همراه فلش LED مجهز خواهد شد و هواوی آن را به عنوان دستگاهی سبک وزن برای کاربران جوان معرفی خواهد نمود.

به نوشته گیزموچاینا، یکی از قابلیت های جالب MatePad Air، نسبت تصویر 3:2 آن است. این دستگاه از نمایشگر 11.5 اینچی LCD با وضوح 2.8K بهره خواهد برد و ضخامت آن فقط 6.4 میلی متر خواهد بود.

قلب تپنده MatePad Air هواوی، تراشه اسنپدراگون 888 است که عملکرد رضایت بخشی ارائه می دهد. برند چینی از فناوری اختصاصی درج فریم در این تبلت استفاده نموده است که به کاربران اجازه می دهد تا بازی هایی مثل Game for Peace و Honour of Kings را با نرخ نوسازی 144 هرتز و عناوین سنگینی مثل Genshin Impact را با نرخ نوسازی 90 هرتز اجرا نمایند.

بعلاوه، این دستگاه به باتری 8300 میلی آمپرساعتی و شارژ سریع 40 وات مجهز خواهد شد. به نظر می رسد MatePad Air با تمرکز بر مشخصات فنی چشمگیر و طراحی زیبا، کاربران جوانی را هدف قرار خواهد داد که در پی تبلتی همه کاره برای انجام امور مختلف و تفریح هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 26 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1402 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1743

به "معرفی رقیب آیپد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی رقیب آیپد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید