معرفی ظرفیت های خراسان جنوبی با استفاده از پتانسیل ورزش

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، خبرنگاران/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: با استفاده از پتانسیل ورزش و مسابقات ورزشی می توان به معرفی ظرفیت های استان پرداخت.

معرفی ظرفیت های خراسان جنوبی با استفاده از پتانسیل ورزش

حمید ملانوری، امروز دوشنبه 3 آبان در ملاقات با رئیس هیئت کشتی استان اظهار کرد: مسابقات ورزشی، حضور مهمانانی از جامعه ورزشی کشور را به همراه دارد که می تواند برای جوانان و علاقمندان ایجاد انگیزه کند؛ حضور این مهمانان به معرفی استان نیز یاری می نماید.

به گزارش خبرنگاران، استاندار با اشاره به برنامه هیئت کشتی استان برای برگزاری مسابقه در اواخر آبان ماه، یادآور شد: برگزاری این مسابقات درصورت مساعد بودن شرایط، پشتیبانی خواهد شد.

وی با تأکید بر پیشینه غنی کشتی در کشور، متذکر شد: این ورزش در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار مؤثر و مفید است.

ملانوری سپس به مهمترین پروژه هیئت کشتی استان اشاره نمود و گفت:خانه کشتی، پروژه ای نیمه سنگین است اما چون در توسعه ورزش کشتی در استان مؤثر است، باید اجرا گردد.

استاندار اعلام کرد: اجرای این پروژه، هزینه زیادی به همراه دارد اما طی مذاکراتی که با معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی انجام شده، به گونه ای برنامه ریزی نموده ایم که این پروژه، سال جاری کلید بخورد.

ملانوری ادامه داد: پروژه های عمرانی وقتی آغاز می شوند، زمینه تزریق اعتبارشان مهیاتر می گردد و با عنایت به حجم کار، این پروژه باید فازبندی گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1361

به "معرفی ظرفیت های خراسان جنوبی با استفاده از پتانسیل ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی ظرفیت های خراسان جنوبی با استفاده از پتانسیل ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید