مقاله: 11 جاذبه گردشگری کانادا که باید در فصل زمستان به آن ها سفر کنید

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، در این مقاله با 6 جاذبه از جاذبه های گردشگری کانادا در فصل زمستان آشنا شدید. در قسمت دوم این مقاله به معرفی 5 جاذبه گردشگری دیگر کانادا خواهیم پرداخت. با خبرنگاران همراه باشید.

مقاله: 11 جاذبه گردشگری کانادا که باید در فصل زمستان به آن ها سفر کنید

با وجودیکه شارلوت تاون کوچکترین استان کانادا محسوب می گردد، این شهر در جزیره پرنس ادوارد واقع شده است. جایی که یکی از بهترین مکان ها برای بازدید در فصل زمستان است. از اقامت در مکان های دنج و آرامش بخش گرفته تا انجام کارهای سرگرم کننده در فصل زمستان، این شهر به شما اجازه می دهد تا از ماه های سرد بیشترین استفاده را ببرید.

بعد از فعالیت های هیجان انگیز زمستانی در کوه های گراوس، می توانید در تئاتر کلبه قله کوه های گراوس، از دیدن فیلم در آسمان لذت ببرید.

می توانید در این شهراز سورتمه سواری و پاچیله(نوعی کفش برای راه رفتن روی برف است) در پارک فعالیت های زمستانی بروکویل لذت ببرید.

اگر به فصل زمستان به اندازه کشور کانادا اهمیت بدهید، قطعا تورنتو بهترین شهر برای بازدید از کانادا در فصل زمستان است. در طول شب ها و روزهای سرد، می توانید از تجربیات خاصی مانند فت بایکینگ(دوچرخه سواری روی برف با دوچرخه های مخصوص و با لاستیک های پهن)، پیاده روی در راستاهای دره دان، یا لذت بردن از آیس بریکرهایی که در ساحل نصب شده اند و به نمایش گذاشته شده اند، لذت ببرید.

منبع مقاله: 11 جاذبه گردشگری کانادا که باید در فصل زمستان به آن ها سفر کنید

انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1324

به "مقاله: 11 جاذبه گردشگری کانادا که باید در فصل زمستان به آن ها سفر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: 11 جاذبه گردشگری کانادا که باید در فصل زمستان به آن ها سفر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید