ممنوعیت برپایی چادر در تفرجگاه های استان ایلام

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، معاون اجتماعی انتظامی ایلام از آمادگی پلیس برای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا در ایام نوروز اطلاع داد و گفت: در این راستا برپایی چادر در تفرجگاه های استان ممنوع است.

ممنوعیت برپایی چادر در تفرجگاه های استان ایلام

به گزارش خبرنگاران ایلام سرهنگ فرزاد یاسمی اظهار کرد: طبق سنت، ایرانیان هر ساله در روز طبیعت همراه با خانواده به دامان طبیعت، تفرجگاه ها و بوستانها می رفتند و روز خود را در بیرون از خانه و در دامان طبیعت و یا تفرجگاه ها سپری می کردند.

وی اضافه نمود: نیروی انتظامی هر ساله برای ایام نوروز، شعاری بر می گزیند و شعار نوروزی سال جاری امنیت و سلامت، نشاط بهاری و متناسب با شرایط حاکم بر جامعه و شیوع ویروس کرونا انتخاب شده و ضروری است هم استانی های فهیم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، برای تحقق این شعار راهبردی و سلامت محور با مسئولان و خادمان خود در نیروی انظامی مشارکت نمایند.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام اعلام کرد: یکی از مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونا، جلوگیری از برپا نمودن چادر در تفرجگاه ها و اماکن تفریحی است که پلیس با حمایت دستگاه قضائی از خیلی وقت پیش این اقدام را انجام داده و پیشگیری نموده و این به خاطر امنیت جامعه است.

سرهنگ یاسمی توضیح داد: پلیس با تمام توان پای کار هست و انتظار داریم مردم عزیز، هم به توصیه های پزشکی به خاطر بیماری کرونا توجه داشته باشند تا انشاالله باعث قطع زنجیره ابتلای به بیماری کرونا گردد.

وی با اشاره به ماموریت های مختلف پلیس، اضافه نمود: در سال 99، نیروی انتظامی علاوه بر انجام ماموریت های ذاتی خود، دوشادوش کادر درمان برای مقابله همه جانبه با ویروس کرونا کوشش کرد که رضایتمندی مردم و مسئولان را به دنبال داشته است.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام توضیح داد: طرح نوروزی پلیس با استفاده حداکثری از ظرفیت نیروها و امکانات موجود شروع شده است و با تمام توان برای دفاع از امنیت، نشاط و سلامتی مردم کوشش خواهیم کرد که البته در این راه احتیاج به همکاری و تعامل سایر دستگاه ها و آحاد شهروندان داریم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1053

به "ممنوعیت برپایی چادر در تفرجگاه های استان ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت برپایی چادر در تفرجگاه های استان ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید