نوزادی که با تولدش پدر و مادرش را شوکه کرد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، تهران (پانا) - ماه در می زند در تازه ترین قسمت خود میزبان محمدامین اسدی و پدر و مادرش و زیور عابدی مدیرعامل انجمن آلبینیسم ایران بود.

نوزادی که با تولدش پدر و مادرش را شوکه کرد

به گزارش مشاور رسانه ای؛ برنامه تلویزیونی ماه در می زند که به طراحی و کارگردانی مریم نوابی نژاد روی آنتن می رود، شنبه شب میزبان محمدامین اسدی نوجوان مبتلا به آلبینیسم و خانواده اش و زیور عابدی مدیرعامل انجمن آلبینیسم ایران بود.

پدر محمدامین در بخشی از این برنامه درباره ویژگی خاص فرزندش گفت: روزی که محمدامین به جهان آمد به خانواده ما شوک وارد شد. من خیلی ناراحت شدم ولی پزشک به من گفت برو خدا را شکر کن که بچه سالمی به تو داده فقط مشکلش این است که بدنش رنگ دانه ندارد. بعدها اطلاعاتم درباره این ویژگی فرزندم بیشتر شد و متوجه شدم فرقی با بچه های دیگر ندارد.

وی در ادامه از واکنش های ناراحت کننده مردم در مواجهه با افرادی با ویژگی های ظاهری خاص گفت: این افراد هیچ مشکل خاصی ندارند و نباید به چشم یک بیمار به آنها نگاه کرد. باید به مردم درباره این ویژگی افراد که بدنشان رنگدانه ندارد آگاهی داده گردد.

زیور عابدی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره انجمن آلبینیسم ایران هم درباره علت راه اندازی این انجمن گفت: ما بچه های دارای آلبینیسم سعی کردیم با تشکیل انجمن مان کنار هم قرار بگیریم تا علیه ناملایماتی که در زندگی با آنها روبه رو شدیم، بی اطلاعی ها، بی فرهنگی ها و ترس های خودمان از ویژگی هایی که می شناسیم اما جامعه با آنها مشکل دارد، بایستیم و سعی کنیم به مردم آگاهی بدهیم.

ماه در می زند هر شب حدود ساعت19و تکرار آن روز بعد ساعت12 روی آنتن شبکه دو می رود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1287

به "نوزادی که با تولدش پدر و مادرش را شوکه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوزادی که با تولدش پدر و مادرش را شوکه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید