هتل توپکاپی پالاس، آنتالیا

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، واو توپکاپی پالاس (WOW Topkapi Palace) هتلی زیبا در ساحل لارا (Lara Beach) در منطقه کندو (Kundu) در آنتالیاست.

هتل توپکاپی پالاس، آنتالیا

برای دیدن سواحل زیبای مدیترانه با تور آنتالیا لحظه آخری همراه باشید.

908 اتاق هتل دارای تهویه مطبوع بوده و به گاو صندوق، حمام اختصاصی با وان و سشوار، تلفن، مینی بار و تلویزیون ماهواره ای مجهز است.

>

در هتل، مهمانان می توانند از وای فای رایگان استفاده کنند.

در این هتل رستوران های Kösem Sultan، La Gondola و Marine به ارائه غذاهای مدیترانه ای، ترکی و ایتالیایی می پردازند.

از دیگر تجهیزات WOW Topkapi Palace می توان به مرکز تناسب اندام، خدمات ماساژ، پارکینگ اختصاصی رایگان، استخرهای روباز و سرپوشیده، زمین بازی بچه ها و نیز امکانات ورزشی از قبیل بسکتبال، مینی فوتبال، والیبال ساحلی و تنیس اشاره نمود.

در شب هنگام، سالن آمفی تئاتر هتل با سرگرمی ها و نمایش های خود پذیرای مهمانان است. این هتل در 20 کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده است. به گفته مدیریت آژانس همسفر یکی از استخرهای سرباز هتل توپکاپی پالاس که دارای آب گرم است پذیرای مسافران نوروزی هتل میباشد.

هتل کرملین پالاس، آنتالیا

تمامی مسافران هتل توپکاپی پالاس میتوانند از امکانات، تفریحات و وعده های غذایی هتل کرملین پالاس (که هر دو هتل زیر مجموعه هتلهای زنجیره ای WOW میباشند) به رایگان استفاده کنند . همانطور که در نقضه بالا میتوانید مشاهده فرمایید این 2 هتل دقیق در مجاورت یکدیگر واقع شده اند و دسترسی از هر هتل به دیگری فوق العاده سریع و راحت است.

منبع: لست سکند
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 144

به "هتل توپکاپی پالاس، آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل توپکاپی پالاس، آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید