تور ترکیه ارزان: وزیر دفاع ترکیه: خرید اس ـ 400 یک ضرورت است نه یک گزینه

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، وزیر دفاع ترکیه با بیان اینکه خرید سامانه اس ـ 400 یک ضرورت است نه یک گزینه، گفت: این سامانه ها به کسی آسیب نمی رسانند مگر اینکه به ما حمله گردد.

تور ترکیه ارزان: وزیر دفاع ترکیه: خرید اس ـ 400 یک ضرورت است نه یک گزینه

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه روز شنبه در جمع خبرنگاران بر ضرورت خرید سامانه اس ـ 400 تأکید کرد و گفت خرید اس ـ 400 یک گزینه نیست، بلکه یک ضرورت است و این سامانه ها به کسی آسیبی نمی رسانند مگر اینکه ترکیه مورد حمله یا تهدید قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، وزیر دفاع ترکیه توضیح داد: اولویت ما تأمین امنیت کشورمان و 84 میلیون نفر آن است.

آکار بعلاوه اضافه نمود: مذاکرات با آمریکا بر سر موضوع جنگنده های Fـ و مقدمات برگزاری نشستی در روزهای آینده در آمریکا برای آنالیز این موضوع در حال اجرا است.

در 17 ژوئیه 2020، در پاسخ به اصرار ترکیه بر اجرای خرید سامانه های اس ـ 400، ایالات متحده مشارکت این کشور در برنامه جنگنده نسل پنجم 35ـF را به تعلیق درآورد.

آمریکا در 14 دسامبر 2020، ترکیه را به دلیل خرید اس400 از روسیه تحریم کرد که این تحریم ها بخش لجستیک و پشتیبانی تسلیحاتی صنایع دفاعی ترکیه را هدف گرفته است.

؛

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1401 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1519

به "تور ترکیه ارزان: وزیر دفاع ترکیه: خرید اس ـ 400 یک ضرورت است نه یک گزینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه ارزان: وزیر دفاع ترکیه: خرید اس ـ 400 یک ضرورت است نه یک گزینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید