پلمب قهوه خانه متخلف در شمال تهران

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت از پلمب قهوه خانه ای در حوالی خیابان دربند که به مشتریانش قلیان عرضه می کرد، اطلاع داد.

پلمب قهوه خانه متخلف در شمال تهران

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ نادر مرادی، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: برابر تدابیر صورت گرفته مبنی بر ممنوعیت عرضه قلیان در سفره خانه های سنتی و … در راستای ارتقا سلامت عمومی شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، بازدید از واحد های صنفی در دستور کار نهاده شد.

وی با اشاره به اینکه مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در 24 ساعت گذشته از واحد های صنفی و مراکز عرضه قلیان در شمال تهران بازدید کردند، گفت: در این رابطه یک واحد صنفی پس از احراز تخلفات و عرضه غیر مجاز قلیان و عدم رعایت دستورالعمل و ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا با دستور قضائی پلمب شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت در سرانجام، خاطر نشان کرد: سلامت مردم و افزایش احساس امنیت از اولویت مأموریت های پلیس است و شهروندان می توانند با معرفی اصناف متخلف به وسیله شماره تلفن 110 ما را در تأمین بهتر امنیت و پیشگیری از شیوع بیماری مهلک کرونا کمک نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 534

به "پلمب قهوه خانه متخلف در شمال تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب قهوه خانه متخلف در شمال تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید