5 اصل دکوراسیونی در استفاده از سنگ آنتیک پشت تلویزیون

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، با گذشت زمان، ایده های جدید و خلاقانه ای جهت دکوراسیون منازل روی کار می آید که هر یک در نوع و صندلی خود زیبا و شکیل هستند. یکی از قسمت های خانه که بسیار مورد توجه قرار میگیرد دیوار پشت تلویزیون هاست. در چند سال اخیر استفاده از سنگ آنتیک پشت تلویزیون به دلیل نصب راحت، هزینه مناسب و جلوه زیبا بسیار مورد توجه واقع شده است.

5 اصل دکوراسیونی در استفاده از سنگ آنتیک پشت تلویزیون

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

درطراحی و دیزاین محیط پشت تلویزیون از مواد و متریال گوناگون در طرح ها و سبک های مختلف استفاده میشود. یکی از دیزاین های مورد پسند و پرطرفدار استفاده از سنگ آنتیک پشت تلویزیون است.

سنگ انتیک چیست ؟

در تعریف لغوی، آنتیک به معنای ارزشمند و گران بها است و منظور از سنگ آنتیک، سنگ گرانبها میباشد.

از آنجایی که روز به روز صنایع ساختمانی پیشرفت میکنند و مواد مصنوعی جدیدی وارد بازار میشوند، تنوع در رده سنگ آنتیک پشت تلویزیون نیز افزایش یافته است.

در گذشته پس از گذراندن فرایند انتخاب سنگ از میان تعداد و طرح های محدود، نصب و جا گذاری آنها زمان بسیار زیادی را تلف میکرد.

امروزه نه تنها قدرت انتخاب از میان تعداد بی شماری طرح و رنگ و مدل افزایش یافته بلکه مدت زمان نصب سنگ آنتیک پشت تلویزیون نیز کم شده است. به طوری که با صرف چند ساعت زمان میتوان یک دیوار کمتر از 10 متر را سنگ کاری نمود.

چند نوع سنگ آنتیک پشت تلویزیون وجود دارد ؟

در حالت کلی، سنگ آنتیک پشت تلویزیون به دو دسته سنگ آنتیک طبیعی و سنگ آنتیک مصنوعی تقسیم میشود.

سنگ انتیک پشت تلویزیون با چه موادی نصب میشود؟

جهت نصب و اجرای سنگ آنتیک طبیعی، میتوانید از چسب های مخصوص بهره ببرید و یا از ترکیب ماسه و دوغاب که بسیار مقاوم و محکم هستند استفاده نمایید.

ارجحیت چسب های مخصوص در فرایند نصب سنگ آنتیک پشت تلویزیون نسبت به ماسه و دوغاب به دلیل سرعت عمل بالاتر و تمیزی کار بیشتر میباشد.

سنگ های آنتیک مصنوعی را میتوان به شکل پنل های از قبل آماده در اقسام گوناگون اندازه تهیه نمود. این پنل ها از طریق چسب هایی خاص روی سطح صاف اجرا میشوند. جنس مواد اولیه نوعِ مصنوعیِ سنگ آنتیک پشت تلویزیون از پلی استر و پلاستیک های فشرده است.

خرید 41 مدل جعبه گل رز جاویدان [هدیه به یاد ماندنی ] ارزان

جهت نصب و چسباندن سنگ آنتیک پشت تلویزیون، محدودیت سطح وجود ندارد. شما میتوانید از این دکور در تمامی سطوح اعم از گچ، سیمان، سرامیک و…. استفاده نمایید.

در هنگام نصب و اجرای سنگ ها دقت نمایید چرا که در صورت اشتباه و یا حتی تغییر دکوراسیون باید آنها را از محل بکنید و مجددا قابل استفاده نخواهند بود.

تفاوت سنگ انتیک طبیعی و سنگ آنتیک مصنوعی :

  • سنگ های مصنوعی از فواصل نزدیک و یا حتی در بعضی نمونه ها فواصل دور، از سنگ طبیعی قابل تشخیص هستند. اما جلوه و زیبایی شان به گونه ای است که بسیاری از افراد جهت دیزاین منازل خود از آنها استفاده مینمایند.
  • مزیتی که سنگ های مصنوعی نسبت به طبیعی دارند، علاوه بر تمیزی و سرعت عمل، قیمت و هزینه است. در مقایسه با انتخاب نوع طبیعیِ سنگ انتیک پشت تلویزیون، سنگ های مصنوعی ارزان تر و مالی تر هستند.

ایده هایی جهت انتخاب سنگ انتیک پشت تلویزیون :

  • معمولا رنگِ سنگ آنتیک پشت تلویزیون را هماهنگ با دکوراسیون داخلی منزل انتخاب مینمایند. استفاده از این سبک دکوراسیون، جلوه ای شیک و مدرن را به منزل شما میبخشد.
  • جهت تکمیل دکور فضای پشت تلویزیون میتوانید از انواع قفسه بندی ها نیز بهره ببرید.
  • در صورت تمایل حتی میتوانید از کاغذ دیواری هایی با طرح سنگ آنتیک پشت تلویزیون خود بهره ببرید.
  • ایده و انتخاب دیگری که میتواند زیبا و شیک باشد، ترکیب MDF با سنگ آنتیک است. این دو ماده بر خلاف اختلاف ماهیت درونیِ خود، هارمونی نزدیکی دارند. چوب و سنگ یک ترکیب کلاسیک و جذاب ایجاد میکند، که به دلیل استفاده از دو ماده طبیعی فضای نشیمن شما را مملو از حس آرامش مینمایند.

قیمت خرید 39 مدل دیوارکوب دکوری [بسیار زیبا ] سال 2020

ترکیب سنگ انتیک پشت تلویزیون با دکور MDF

  • طراحیِ نا منظم یا ایده درهم، به نوعی از دیزاین گفته میشود که در آن از سبک ها و شکل های هندسی مرسوم استفاده نمیشود و کاملا مبتنی بر بی نظمی است. بسیاری از افرادِ هنر دوست و هنری معتقد اند که در همین بی نظمی نیز نظمی نهفته است به همین دلیل از دکوراسیون ایده درهم برای منزل خوداستفاده میکنند و سنگ آنتیک پشت تلویزیون اتاق نشیمن را به شکل های مختلف قرار میدهند. گاه یک قسمت را خالی میگذارند و گاه در دیزاین یک بخش اغراق میکنند.

این نمونه طراحی و دکور، چند سالی است که رواج پیدا نموده و مخاطبان خاص خود را دارد.

از جمله فضا های دیگری که میتوانید انواع سنگ های انتیک را نصب کنید، روی ستون های داخل منزل، مابین کابینت ها، دیوارِ قسمتی از خانه که دکورِ متفاوتی دارد؛ همچنین بعضی از منازل دارای یک قسمت فضای مرده و بلا استفاده هستند. با استفاده از سنگ انتیک میتوانید آن فضا را از حالت بی روح خارج نموده و دکوراسیونی مجزا داشته باشید.

خرید 42 مدل چادر مسافرتی و کوهنوردی [ بادوام و حرفه ای ] قیمت مناسب

منبع: اتاق
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 773

به "5 اصل دکوراسیونی در استفاده از سنگ آنتیک پشت تلویزیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 اصل دکوراسیونی در استفاده از سنگ آنتیک پشت تلویزیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید