نقدها از مسی و آرژانتین منصفانه نیستند

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، فردا شب تیم های ملی آرژانتین و کرواسی از نیمه نهایی جام جهانی به مصاف هم خواهند رفت. آرژانتین پس از پیروزی برابر هلند در ضربات پنالتی به این بازی رسیده و انگیزه فراوانی برای پیروزی و رفتن به فینال دارد.

نقدها از مسی و آرژانتین منصفانه نیستند

لیونل اسکالونی، مربی آرژانتین، در نشست خبری این بازی گفت: پس از شکست برابر عربستان به خودمان آمدیم و شرایط تیم کاملا تغییر کرد. پس از آن هر بازی برای ما مثل فینال است و بازی فردا نیز تفاوتی ندارد. در نهایت این هم یک بازی فوتبال است، ولی می دانیم که برای ملت آرژانتین چه اهمیتی دارد. تیم را با روحیه و انگیزه بسیار بالایی می بینم.

اسکالونی در خصوص اتفاقات حاشیه ای پس از بازی با هلند و به خصوص درگیری لیونل مسی و امیلیانو مارتینز با کادر فنی هلند گفت: ما برای تمام رقبا احترام قائلیم. پس از شکست مقابل عربستان همه سکوت کردیم و تمرکز را گذاشتیم روی بازی بعدی. سال قبل در ماراکانا برزیل را بردیم و قهرمان کوپا آمه ریکا شدیم، بدون اینکه به میزبان و بازیکنانش توهین کنیم. نه تنها توهین نکردیم که با همه بازیکنان برزیل دست دادیم.

اسکالونی در خصوص سبک بازی تیمش گفت: ما یک سبک بازی معین داریم. بعلاوه بسیار مهم است تیم حریف چطور بازی می نماید و تاکتیک تیم بر این اساس هم معین می گردد. با بازیکنان حرف می زنم و در خصوص تاکتیک تیم بحث می کنیم. هر کسی می تواند نظر خودش را بگوید و در تیم همه احساسات شان را به اشتراک می گذارند.

اسکالونی در خصوص دقایق طولانی وقت اضافه در این جام جهانی گفت: 10 یا یازده دقیقه وقت اضافه یک مورد تازه است. نمی خواهم بگویم عادلانه است یا نه یا اینکه باعث برهم خوردن تعادل بازی می گردد. به عنوان یک تیم باید با این قضیه کنار بیاییم.

اسکالونی در خصوص لوکا مودریچ گفت: مودریچ یک الگوی تمام عیار برای هر فوتبالیستی است. هم به خاطر شکل بازی و هم به خاطر رفتارش در درون و بیرون زمین. تماشای بازی های او یک لطف بزرگ است.

اسکالونی در خصوص شرایط مسی و انتقاد هایی که از رفتار او پس از بازی با هلند شد، گفت: فوتبال همین است و در آن تنش وجود دارد. گاهی مجبورید دفاع کنید و گاهی حمله و در انتها هر بازی نیز ممکن است بحث و درگیری رخ بدهد. ما راه کنار آمدن با شکست را بلدیم و بعلاوه پس از کسب پیروزی، احساسی نمی شویم. مسی همواره همین طور بوده و تغییر نکرده است. او یک برنده است و غرور دارد. انگیزه و شور و اشتیاق او برای فوتبال بازی کردن و پیروزی حسادت برانگیز است. این همه انتقاد از او و تیم منصفانه نیست.

شرایط مصدومان: امروز و پس از تمرین شرایط بازیکنان برای بازی فردا معین می گردد. فعلا همه در دسترس هستند. شرایط دی پل و دی ماریا برای بازی فردا و اینکه چند دقیقه بازی خواهند کرد؛ معین نیست. شاید از ابتدا و شاید در نیمه دوم وارد زمین شوند. شرایط تیم خوب است و برای یک بازی نیمه نهایی جام جهانی، بهتر از این نمی گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 21 آذر 1401 بروزرسانی: 21 آذر 1401 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1674

به "نقدها از مسی و آرژانتین منصفانه نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقدها از مسی و آرژانتین منصفانه نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید